۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
پشتیبانی امور دام آذربایجان‌شرقی از خرید دام عشایر امتناع می‌کند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

پشتیبانی امور دام آذربایجان‌شرقی از خرید دام عشایر امتناع می‌کند

تبریز- آل هاشم، مدیرکل امور عشایر آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه پشتیبانی امور دام استان از خرید دام عشایر امتناع می‌کند، گفت: دام‌ها در اهر، بناب و سراب جمع‌آوری شد ولی نماینده پشتیبانی امور دام نیامد.

سید محمد حسن آل‌هاشم در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: علی‌رغم ابلاغ دستورالعمل از سوی وزارت جهاد کشاورزی برای خرید دام از عشایر و تشکیل کارگروه‌های استانی به ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان و پیش‌بینی و تمهیدات لازم برای اجرای این طرح، متأسفانه اداره‌کل پشتیبانی امور دام استان به عنوان متولی خرید دام به بهانه‌های مختلف برای اجرای این طرح ایجاد مشکل می‌نماید.

وی افزود: در اهر، بناب و سراب علی‌رغم جمع‌آوری دام در محل‌های مورد نظر توسط اتحادیه تعاونی‌های عشایری استان به عنوان مباشر اجرای این طرح، نماینده پشتیبانی امور دام از حضور در محل و پاسخگویی به تلفن‌ها خودداری می‌کند که موجب تنش و ناخرسندی شدید در بین عشایر استان شده است.

آل هاشم افزود: مقرر شده است به منظور حمایت از عشایر و برای جلوگیری از ایجاد تنش در قیمت گوشت قرمز در بازار، خرید حمایتی ۵۰ هزار رأس میش مازاد و حذفی عشایر استان انجام شود.

کد خبر: ۱۱۶٬۹۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha