۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲
قیمت هر کیلو شیرینی تر، ۷۸ هزار تومان برای واحدهای درجه یک
رئیس اتحادیه قنادان تهران خبر داد

قیمت هر کیلو شیرینی تر، ۷۸ هزار تومان برای واحدهای درجه یک

بهره مند، رئیس اتحادیه قنادان تهران گفت: افزایش قیمت به ضرر قنادان است چرا که با کاهش فروش و عدم استقبال مواجهیم؛ نسبت به سالهای قبل کلی فروش ما کاهش یافته است.

به گزارش بازار، علی بهره مند، رئیس اتحادیه قنادان تهران در مورد بازار شیرینی گفت: با توجه به مشکلات صنف قنادان در مواد اولیه و نوسان قیمت آن اما مواد اولیه به وفور در کشور هست اما به دلیل عدم نظارت ناچار هستیم مواد اولیه را از بازار آزاد تهیه کنیم.

وی افزود: وقتی شرکت مستقیما مواد اولیه به تولیدکننده بدهد قیمت کمتر می شود اما متاسفانه کمبود روغن و شکر داریم.

رئیس اتحادیه قنادان تهران اظهار کرد: کارخانه به تولیدکنندگان مواد اولیه را مستقیم نمی دهند و قنادان باید مواد اولیه را از بنکدار تهیه کنند در حالی که کارخانه باید به تولیدکننده بدهد تا ما توزیع کنیم و این مصداق بازار سیاه است.

بهره مند در رادیوگفت و گو افزایش قیمت شیرینی را به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه دانست و گفت: این افزایش قیمت به ضرر قنادان است چرا که با کاهش فروش و عدم استقبال مواجهیم؛ نسبت به سالهای قبل کلی فروش ما کاهش یافته است.

وی یادآور شد: شیرینی تر برای واحدهای درجه ۱، ۷۸ هزار تومان و برای واحدهای درجه ۲، ۶۰ هزار تومان به فروش می رسد؛ هر واحد قنادی کارت درجه بندی دارد و باید در دید عموم قرار گرفته باشد؛ همچنین شیرینی دانمارکی برای واحدهای درجه ۱، کیلویی ۶۵ هزار تومان و برای واحدهای درجه ۲، ۵۰ هزار تومان، شیرینی زبان ۶۵ و ۵۰ هزار تومان، کیک یزدی ۴۹ و ۳۹ هزار تومان قیمت مصوب شده دارد.

کد خبر: ۱۱۶٬۸۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha