۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
معاون تعاون از قوی‌ترین اعضای تیم من است
وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی:

معاون تعاون از قوی‌ترین اعضای تیم من است

وزیر کار ضمن تقدیر از خدمات محمد کبیری در دوره تصدی معاونت امور تعاون، گفت: در دوره ایشان اقدامات بسیار مهمی انجام شد و قطعا در آینده از محمد کبیری با جدیت در انجام کار یاد خواهد شد.

به گزارش بازار، حجت الله عبدالملکی وزیر کار در مراسم تودیع و معارفه معاونت امور تعاون این وزارتخانه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات محمد کبیری در دوره تصدی معاونت امور تعاون، گفت: در دوره ایشان اقدامات بسیار مهمی انجام شد و قطعا در آینده از محمد کبیری با جدیت در انجام کار یاد خواهد شد.

حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: زیست بوم نوآوری و خلاقیت از ویژگی‌های بارز دوره مدیریتی ایشان بر معاونت تعاون بود.

کبیری هم در این مراسم ضمن آرزوی توفیق برای مهدی مسکنی گفت: از تمامی همکارانم در معاونت تعاون سراسر کشور، بانک توسعه تعاون، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون و همه ذی نفعان، اتاق تعاون ایران، خانه تعاونگران و انجمن علمی تعاون که در این مدت سه ساله خالصانه کنار ما بودند، تشکر می‌کنم.

مهدی مسکنی، معاون جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم گفت: مردمی سازی، مردم داری، مردم سپاری راهبرد معاونت تعاون در دوره جدید خواهد بود.

عبدالملکی، مسکنی را مدیر جهادی و تلاشگر خواند و گفت: ایشان یکی از قوی‌ترین اعضای تیم من در وزارت کار است.

کد خبر: ۱۱۶٬۸۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha