۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
۳۵ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در قزوین ثبت نام کردند
معاون راه و شهرسازی قزوین:

۳۵ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در قزوین ثبت نام کردند

قزوین- فرجی، معاون راه و شهرسازی قزوین گفت: با اعلام آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین ۳۵ هزار متقاضی در سامانه ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی واجد شرایط شناخته شدند.

مجید فرجی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با آغاز ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین ۳۵ هزار متقاضی در سامانه نسبت به ثبت نام اقدام کردند که از این تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر حائز شرایط شناخته شدند  که برای تکمیل ثبت نام به مرحله بعدی هدایت شدند.

وی بیان کرد: پروژه اقدام ملی مسکن در استان قزوین همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و هم اکنون ۲ هزار و ۵۰۵ واحد از این طرح در استان قزوین به پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصدی رسیده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: طرح اقدام ملی مسکن در استان قزوین با ۲ کارگزار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حال اجراست که هر کدام از این دو متولی نسبت به جذب پیمانکار و آغاز پروژه ساخت و ساز خود اقدام کرده اند.

فرجی افزود: هم اکنون با تعاملاتی که با بانک های عامل انجام شده است یکی از پروژه های ۲۰۰ واحدی در حال اجرا در ناحیه شهری مهرگان که به متولی گری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در دست اجراست از تسهیلات بانکی برخوردار شده است و در آینده نزدیک با تزریق اعتبارات روند اجرای پروژه سرعت خواهد گرفت.

وی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان قزوین به عنوان یکی از متولیان اجرای طرح اقدام ملی مسکن احداث یک هزار و ۲۸۶ واحد را برعهده دارد که به زودی با تزریق اعتبارات تسهیلات بانکی شاهد پیشرفت در اجرای کار خواهیم بود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: همچنین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز مسئولیت ساخت یک هزار و ۳۵ واحد را عهده دار شده است.

کد خبر: ۱۱۶٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha