۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
خروج خودرو از منازل در خراسان رضوی ممنوع شد/ جریمه ۵۰۰هزار تومانی در انتظار متخلفان
در روز ۱۳ فروردین؛

خروج خودرو از منازل در خراسان رضوی ممنوع شد/ جریمه ۵۰۰هزار تومانی در انتظار متخلفان

مشهد- رئیس پلیس راهور خراسان رضوی با اشاره به تمهیدات ویژه در روز ۱۳ فروردین از ممنوعیت تردد خودروها در سراسر استان از مقابل خانه برای شهروندان خبر داد و گفت: رانندگانی که نسبت به اجرای این طرح ضربتی بی توجه باشند ۵۰۰هزار تومان اعمال قانون می‌شوند و خودروی آنها نیز به پارکینگ منتقل و یک ماه توقیف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمیدرضا دهنوی با اشاره به تمهیدات ویژه پلیس راهور خراسان رضوی در روز ۱۳ فروردین، اظهار کرد: در اجرای این طرح، تردد خودروها از ساعت پنج بامداد الی ۲۴ روز سیزدهم فروردین ماه در سراسر استان از مقابل خانه برای شهروندان ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس راهورخراسان رضوی افزود:در اجرای این طرح که در راستای تدابیر ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا و ضرورت محدودیت‌های جدی اجرا می‌شود، تردد شهروندان نیز به مناطق ییلاقی اطراف شهرها، تفرجگاها، بوستان‌ها و پارک‌ها ممنوع بوده و مسیرهای منتهی به این اماکن تفریحی مسدود می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:در محدوده‌های غیر مسکونی بلوار نماز و بلوار شهید ناصری و تمامی مسیرهایی که به ارتفاعات منتهی می‌شود نیز محدودیت کامل تردد اعمال می‌شود.

دهنوی ضمن درخواست از شهروندان برای همکاری با پلیس، هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و تامین سلامتی مردم عنوان کرد.

رئیس پلیس راهورخراسان رضوی تاکید کرد: رانندگانی که نسبت به اجرای این طرح ضربتی بی توجه باشند ۵۰۰هزار تومان اعمال قانون می‌شوند و خودروی آنها نیز به پارکینگ منتقل و یک ماه توقیف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: خودروهای حامل مواد غذایی، مواد بهداشتی و اقلام درمانی، سوخت رسان و خودروهای کالاهای مورد نیاز مردم از این طرح مستثنی هستند.

کد خبر: ۱۱٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha