۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
 امانتدار دارایی‌های بازنشستگان هستیم
سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد:

امانتدار دارایی‌های بازنشستگان هستیم

عامریان، سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد بر همدلی و تعامل دوسویه میان صندوق و کانون‌های بازنشستگی در راستای خدمت‌رسانی هر چه مطلوب‌تر به بازنشستگان فولاد تاکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از صندوق بازنشستگی فولاد، حسین عامریان در نشست با کانون‌های بازنشستگی فولاد تصریح کرد: خداوند متعال را شاکریم که توفیق خدمت به بازنشستگان فولاد را پیدا کردیم. این عزیزان سال‌ها در سخت‌ترین شرایط  فعالیت داشته‌اند و به اقتصاد کشور خدمت کرده‌اند.

عامریان اظهار داشت: ما در صندوق فولاد امانت‌دار دارایی‌های بازنشستگان هستیم و باید این دارایی‌ها را به نحو مطلوبی مدیریت کرده و برای آن‌ها ارزش افزوده و سودآوری ایجاد کنیم.

وی افزود: به رغم همه مشکلاتی که در صندوق بازنشستگی فولاد وجود دارد و به این مشکلات واقف هستیم اما در عین حال، صندوق از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است که برای بهره‌گیری از آن‌ها برنامه‌ریزی لازم را انجام خواهیم داد.

سرپرست صندوق بازنشستگی فولاد با قدردانی از نقطه نظرات و پیشنهادات مطرح شده از سوی کانون‌ها گفت: خود را وکیل مدافع بازنشستگان می‌دانم. هر چه درک متقابل میان صندوق و کانون‌ها افزایش یابد، پیشبرد امور با سرعت و سهولت بیشتری انجام خواهد شد. البته همه ما تابع قانون هستیم و معیار ما هم قانون است.

عامریان اضافه کرد: توجه به امور رفاهی، درمانی و معیشتی بازنشستگان اهمیت ویژه‌ای دارد و تغییرات اخیر انجام شده نیز در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به بازنشستگان در این حوزه هاست.

وی ادامه داد: ساز و کار مناسبی برای پاسخ‌گویی ایجاد کرده و روند فعلی را اصلاح خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۱۶٬۷۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha