۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
احتمال افزایش قیمت دوج کوین به ۰.۳۵ دلار| روند بازار همچنان صعودی است
بازار بررسی کرد؛

احتمال افزایش قیمت دوج کوین به ۰.۳۵ دلار| روند بازار همچنان صعودی است

در صورت موفق شدن گاوها در حفظ قیمت صعودی دوج کوین و همچنین ادامه روند افزایش قیمت بیت کوین، به زودی شاهد افزایش قیمت دوج به ۰.۳۵ دلار خواهیم بود.

به گزارش بازار، قیمت ارز دیجیتال دوج کوین که دستکم طی یک سال گذشته به یکی از ارزهای محبوب بازار بدل شده، طی روزهای گذشته شاهد پامپ یا جهش قبال توجهی نبوده است. هرچند دوج کوین توانسته تا حدی خود را با افزایش قیمت های بازار تطبیق دهد. اما سوال خریداران و طرفداران این ارز این است که آیا اساسا می توان شاهد جهش قیمت های جذاب در دوچ کوین مانند سال گذشته باشیم یا خیر. 

آنچه در ابتدای امر باید در نظر بگیریم، قیمت تاریخی بیت کوین است که موفق شد این هفته رکوردی جدید برای خود به ثبت برساند. این روند قطعا تاثیر خود را بر روی آلتکوین ها نیز خواهد گذاشت و در خصوص دوج کوین، پیش بینی می شود قیمت این ارز دیجیتال به ۰.۳۵ دلار افزاش یابد.

قیمت دوج کوین در حال افزایش در  سمت حجم خرید است، به طوری که خریداران پس از مدتی کناره‌گیری از بازار این ارز، دوباره رو به ظهور هستند. این کمبود خریداران و حجم جدید زمانی ایجاد شد که شاخص قدرت نسبی (RSI) برای چند روز بسیار نزدیک به منطقه خرید بیش از حد بود که نشان‌دهنده پتانسیل صعودی محدودی برای گاوها در اقدام قیمتی دوج بود. با بازگشت RSI به ۵۰، خریداران مشتاق بودند دوباره به قیمت پایین دوج بخرند و گاوها محور ماهانه ۰.۲۷ دلار را پس گرفتند.

قیمت دوج در حال حاضر، گاوها را با مقاومتی نسبت به میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (SMA) در ۰.۲۹ دلار روبرو کرده است. با وجود روند صعودی دنباله دار کلی بازار رمزارز و تاثیر سرریز بیت کوین که در حال رسیدن به پیک های جدید قیمتی خود است، گاوها باید بتوانند فراتر از SMA ۲۰۰ روزه حرکت کنند. این تلاش، راه را به سوی ۰.۳۵ دلار برای سومین آزمایش مجدد باز کرده و به احتمال رسیدن قیمت این ارز دیجیتال به ۰.۳۵ دلار وجود دارد.

کد خبر: ۱۱۶٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha