۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
ورود مسافران به مازندران ۸۵ درصد کاهش یافت
استاندار مازندران:

ورود مسافران به مازندران ۸۵ درصد کاهش یافت

ساری - استاندار مازندران گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی سبب کاهش ۸۵ درصدی تردد و ورود مسافران به استان شده است.

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون سبب کاهش ۸۵ درصدی ورود و تردد مسافران به مازندران شده است و امیدواریم این روند همچنان کمتر شود.

وی با تاکید براز بین زنجیره انتقال بیماری کرونا یادآور شد: طرح فاصله گذاری اجتماعی با اقبال خوب مردم مواجه شده است و تردد بین شهری نیز ۳۵ درصد کاهش یافته است.

استاندار مازندران با بیان اینکه مصرف سوخت نیز در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته است، افزود: این شاخص ها نشان می دهد که مردم تمایل پیدا کرده اند نسبت به حذف زنجیره انتقال همکاری کنند.

حسین زادگان همکاری اصناف و واحدهای صنفی را نیز در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی مطلوب برشمرد و گفت: فقط تعداد قلیلی از واحدها از قوانین تبعیت نکردند که منجر به اعمال قانون شده است.

وی یا اشاره به اینکه مردم در مجموع رفتار و همکاری درستی داشته اند، گفت: از نظر مراکز خرید نیز در استان مشکلی وجود ندارد و مراکز مورد نیاز دایر هستند.

استاندار مازندران به مردم توصیه کرد در روز ۱۳ فروردین نیز از حضور در تفرجگاه‌ها پرهیز کنند و برای حفظ سلامت خود و خانواده درخانه بمانند.

کد خبر: ۱۱٬۶۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha