۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵
معرفی ارز دیجیتال کیشو اینو (Kishu Inu) و راه های خرید آن

معرفی ارز دیجیتال کیشو اینو (Kishu Inu) و راه های خرید آن

کسانی که کیشو اینو را نمی شناسند، اگر درباره دوج کوین مطالعه کرده باشند، شناخت این ارز برای آنها ساده خواهد بود.

به گزارش بازار، دنیا مملوء از ارزهای دیجیتالی شده است که میلیاردها دلار سرمایه برای سرمایه گذاران خود به ارمغان آورده و روز به روز نیز به تعداد آنها اضافه می شود. ارز کیشو اینو نیز یکی دیگر از این ارزها است که تاریخ تولید آن به همین سال ۲۰۲۱ باز می گردد، اما در همین مدت توجه افراد زیادی را به خود جلب نموده است. شناخت ارزهای دیجیتالی که قیمت پایینی در حال حاضر داشته و خرید آنها نیاز به سرمایه زیادی ندارد، می تواند یک روش سرمایه گذاری عالی باشد. این ارزها تنها وقتی به قیمت یک دلار برای هر واحد خود برسند، می توانند میلیاردها تومان سود را برای کاربران ایرانی داشته باشند.

معرفی ارز دیجیتال کیشو اینو (Kishu Inu) و راه های خرید آن

 برای درک این موضوع باید بدانید که قیمت ارز دیجیتال کیشو اینو در حال حاضر تنها ۰.۰۰۰۰۰۰۰۰۳۷۹۹ دلار است. در واقع برای اینکه قیمت این ارز به یک دلار برسد، لازم است تا قیمت آن بیش از ۲۶۳ میلیون برابر شود. به این معنی که شما تنها با یک دلار سرمایه گذاری روی این ارز در حال حاضر و فروش آن در قیمت یک دلاری به سرمایه ای معادل با ۲۶۳ میلیون دلار خواهید رسید که به ریال خودمان این عدد با قیمت دلار امروزی بودجه ۱۰ سال کشور ما خواهد بود. اما چقدر رسیدن به این اعداد و قیمت ها امکان پذیر است و چگونه می توان برای خرید کیشو اینو اقدام نمود، موضوعی است که در ادامه به صورت کامل به بررسی آن می پردازیم.

کیشو اینو برادر دوج کوین

کسانی که کیشو اینو را نمی شناسند، اگر درباره دوج کوین مطالعه کرده باشند، شناخت این ارز برای آنها ساده خواهد بود. تیم توسعه دهنده کیشو اینو همان تیم توسعه دهنده دوج کوین و بی بی دوج است که این ارز را برای امکان کنترل تورم توسعه داده و سعی در توسعه آن با اهداف کاملا مشخص شده دارد. اگر به رشدهای دوج کوین در چند ماهه گذشته نگاه کنید، می توانید نقشه و مسیر یکسانی برای کیشو اینو نیز در آن در نظر گرفته و از این طرق آینده این ارز دیجیتال را نیز پیش بینی نمایید.

ساختار شبکه کیشو اینو

ارزهای دیجیتال به دو دسته توکن و کوین تقسیم می شوند. کوین ها ارزهایی ماند بیت کوین و اتریوم هستند که به شخصه دارای شبکه بلاک چین اختصاصی بوده و روی آن پیاده شده اند. در عوض توکن ها ارزهایی مانند کیشو اینو، تتر و ... هستند که بلاک چین اختصاصی نداشته و روی بلاک چین سایر ارزهای دیجیتال پیاده سازی شده اند. کیشو اینو نیز مانند بردار خود دوج کوین یک توکن است که روی شبکه بلاک چین قدرتمند اتریوم پیاده سازی شده و امنیت خود را نیز از این شبکه وام می گیرد.

در توضیح ساختار کیشو اینو باید به این نکته اشاره کنیم که این ارز دیجیتال نیز مانند دوج کوین یک میم کوین است. میم کوین ها به آن دسته از توکن هایی اطلاق می شود که هدف بسیار خاصی در توسعه آنها دنبال نشده و در مسیر در صورت رسیدن به موفقیت است که شاهد هدف گذاری هایی برای آن هستیم. این ارز دیجیتال نیز در ابتدا با اهداف خیلی کاربردی عرضه نشد، اما در حال حاضر اهداف خوبی برای آن تعریف می شود که باعث شده تا این ارز دیجیتال نیز به محبوبیت های خاصی برسد.

معرفی ارز دیجیتال کیشو اینو (Kishu Inu) و راه های خرید آن

تحلیل ارز دیجیتال کیشو اینو

مسلماً برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستند، شناخت ارزهای مستعد و با پتانسیل رشد بالا می تواند یک خبر بسیار عالی باشد. برای این منظور لازم است تا ارز دیجیتال کیشو اینو را نیز به صورت فاندامنتالی مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم. کیشو اینو با یک ساختار بسیار خاص در تراکنش های خود توسعه پیدا کرده است. تیم توسعه دهنده این ارز دیجیتال ساز و کاری پیاده کرده اند که با این ساز و کار در هر تراکنش ۱ درصد از آن سوزانده شده و ۱ درصد دیگر نیز بین بقیه هولدرها تقسیم می شود.

به این معنی که اگر شما مقدار قابل توجهی از این راز دیجیتال را در کیف پول یا حساب صرافی خود داشته باشید، در ازای تراکنش های انجام شده در شبکه آن، مقداری توکن جدید کیشو دریافت خواهید کرد. این امر دلایل مختلفی دارد که یکی از آنها ایجاد جذابیت برای سرمایه گذاری روی کیشو اینو و بالا بردن محبوبیت آن در میان سرمایه گذاران بلند مدت است.

آیا کیشو اینو برای سرمایه گذاری مناسب است؟

هر چند در حال حاضر ارز دیجیتال کیشو اینو کاربران خود را به بیش از ۱ میلیون نفر اضافه نموده است، اما با این حال باید بدانید که به دلیل حجم کم معاملات در طول روز سرمایه گذاری روی آن برای کوتاه مدت و نوسان گیری نمی تواند گزینه مناسبی باشد. اما اگر به فکر سرمایه گذاری بلند مدت ۱ تا ۲ ساله هستید می توانید درصدی از سرمایه های خود را روی کیشو اینو قرار داده و آن را برای طولانی مدت در کیف پول خود نگه دارید. زیرا رشد های بسیار بزرگی برای ارزهای دیجیتال این چنینی ایجاد می شود که پیش بینی آنها دقیقا قبل از وقوع کار سختی خواهد بود. از این رو توصیه ما برای سرمایه گذاران روی ارز دیجیتال Kishu Inu نگه داشتن آن برای طولانی مدت است. این امر باعث می شود تا کارمزد کمتری نیز بپردازید.

معرفی ارز دیجیتال کیشو اینو (Kishu Inu) و راه های خرید آن

چگونه کیشو اینو بخریم؟

در حال حاضر برای خرید ارز دیجیتال کیشو اینو یا باید سراغ صرافی های غیرمتمرکزی مانند uniswap بروید که کارمزدهای بسیار بالایی برای خرید این ارز دیجیتال دریافت می نمایند، یا می توانید از خدمات صرافی های داخلی معتبر استفاده کنید که با کارمزدهای معقول تری امکان خرید این ارز را برای شما فراهم آورده اند.

یکی از مجموعه های عالی برای خرید ارزهای دیجیتال مجموعه نییل است که با ایجاد مزیت های مناسبی امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال را برای کاربران ایرانی فراهم آورده است. با ورود به سایت صرافی آنلاین نیل و یا استفاده از اپلیکیشن این مجموعه می توانید به راحتی ارزهای دیجیتال مد نظر خود را خریداری کرده و روی آنها سرمایه گذاری نمایید.

کد خبر: ۱۱۶٬۶۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha