۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
سهم استان تهران در اختصاص تسهیلات حمایتی مشاغل پیگیری می‌شود
معاون امور اقتصادی استاندار تهران:

سهم استان تهران در اختصاص تسهیلات حمایتی مشاغل پیگیری می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به آسیب بسیاری از صاحبان کسب و کار از شیوع ویروس کرونا گفت: سهم استان تهران در اختصاص تسهیلات حمایتی مشاغل آسیب دیده از کرونا پیگیری می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، محمد امامی امین در جلسه با اعضای با اشاره به شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر "جهش تولید" اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش آمده تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا، نیاز به برنامه ریزی مناسب داریم تا تبعات آن کاهش پیدا کند.
 
وی سپس با اشاره به مشاغل آسیب دیده از بحران شیوع ویروس کرونا بیان کرد: بسیاری از مشاغل در این شرایط به تعطیلی کشانده شده که در صورت عدم حمایت و توجه جدی بار روانی و اقتصادی به کشور تحمیل خواهد شد.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران افزود: با وجود رشد صنعت گلکاری در کشور از سال ها پیش از انقلاب، اما اکنون از حرکت بازایستاده اند، بنابراین باید با اتخاذ تدابیری ویژه از عقب ماندن این صنعت جلوگیری کرد.
 
امامی امین همچنین تصریح کرد: برای مشاغل آسیب دیده از بحران شیوع ویروس کرونا تسهیلات حمایتی اختصاص داده خواهد شد که در حال پیگیری سهم استان تهران هستیم که در جلسه ۱۲ فروردین ماه که با حضور صاحبان اصناف و متولیان کسب و کار استان برگزار می شود موارد بیشتر آن احصا می شود.

کد خبر: ۱۱٬۶۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha