۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
دولت در خصوص انتشار اوراق گزارش دروغ ندهد
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

دولت در خصوص انتشار اوراق گزارش دروغ ندهد

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی بر اساس اسناد خزانه از مهرماه تاکنون هشت هزار میلیارد تومان اوراق توسط دولت به فروش رسیده و دولت در مورد انتشار اوراق گزارش دروغ ندهد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۸ آبان ماه(مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به دولت و وزیر اقتصاد گفت: آقای خاندوزی پیش از وزارت دائم توئیت می‌کردند و در مورد خروج بورس از وضعیت بحرانی راهکار می‌دادند حالا همان راهکارهایی را که توئیت می‌کردند اجرا کنند تا مشکلات بورس حل شود.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت بداند بورس حق‌الناس است و امروز دلالانی وارد بورس شدند که سرمایه مردم را به تاراج برده‌اند و چرا دولت در خصوص انتشار اوراق به مردم گزارش دروغ می‌دهد، بر اساس اسناد خزانه از مهرماه تاکنون ۸ هزار میلیارد اوراق توسط دولت به فروش رسیده اما دولت می‌گوید اوراقی به فروش نرسیده است.

وی گفت: براساس قانون اساسی دولت موظف به حفظ اموال مردم است اما در بورس اموال و سرمایه مردم مانند یخ آب می شود و حالا باید به جای اینکه دائم گذشتگان را متهم کنیم که البته متهم است باید برای آینده برنامه ریزی دقیقی انجام دهیم و دولت گزارش دهد چرا به وعده ها عمل نمی کند و سرمایه مردم در بورس در حال نابودی است.

کد خبر: ۱۱۶٬۴۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha