۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
احتمال رسیدن بیت کوین به بالای ۹۸ هزار دلار وجود دارد| PlanB تایید کرد!
بازار بررسی کرد؛

احتمال رسیدن بیت کوین به بالای ۹۸ هزار دلار وجود دارد| PlanB تایید کرد!

S۲F پیشنهاد می‌کند که بیت‌کوین در نوامبر بالای ۹۸۰۰۰ دلار بسته می‌شود و تا پایان سال به ۱۳۵۰۰۰ دلار خواهد رسید.

به گزارش بازار، ارز دیجیتال بیت کوین موفق شد روز گذشته رقم تاریخی ۶۸۵۰۰ دلار را رد کرده و کف جدید برای خود شکل دهد که این به معنای رقمی حدود ۴ هزار دلار بالاتر از سقف قیمتی تاریخی سال گذشته خود، یعنی ۶۴ هزار دلار. 

به گفته کارشناسان علیرغم گاوی بودن بازار و سوددهی عجیب بیت کوین طی روزهای گذشته، بازار صعودی این ارز همچنان معتبر بوده و خیال توقف ندارد. 

احتمال رسیدن بیت کوین به بالای ۹۸ هزار دلار وجود دارد| PlandB تایید کرد!

این در حالی است که بر اساس آمار موجود، ارزش بازار بیت کوین برای اولین بار در ۸ نوامبر ۲۰۱۰ به بالای ۱ میلیون دلار رسید.

به نظر می رسد بسیاری از ناظران این قیمت را به عنوان بازگشت ایمان بازار به مدل سهام به جریان (S۲F) می دانند که از سوی تحلیلگر مستعار "PlanB" مطرح شد که محبوبیت قابل توجهی به دلیل دقت عجیب خود در پیش بینی قیمت های بسته شدن ماهانه برای بیت کوین دارد.

این مدل ذخایر معوق یک دارایی معین را تقسیم بر نرخ تولید سالانه آن مورد سنجش قرار میدهد. PlanB برای اولین بار مدل S۲F خود را در مارس ۲۰۱۹ در تلاشی برای تعیین کمیت، اندازه گیری و پیش بینی کمیاب بیت کوین منتشر کرد، سپس تخمین زد که ازش بازار بیت کوین پس از نصف شدن ازش خود در می ۲۰۲۰ به ۱ تریلیون دلار خواهد رسید.

PlanB با استفاده از S۲F، با دقت خیره کننده ای پیش بینی کرد که بیت کوین در آگوست نزدیک به ۴۷۰۰۰ دلار و پایان سپتامبر نزدیک به ۴۳۰۰۰ دلار خواهد بود، در حالی که قیمت پایانی اکتبر را تنها ۳ درصد بیش از حد تخمین زده بود.

با نگاهی به آینده، S۲F پیشنهاد می‌کند که بیت‌کوین در نوامبر بالای ۹۸۰۰۰ دلار بسته می‌شود و تا پایان سال به ۱۳۵۰۰۰ دلار می‌رسد، در حالی که بسیاری از فعالان بازار پیش‌بینی می‌کنند که بیت‌کوین تا قبل از سال ۲۰۲۲ در محدوده قیمتی شش رقمی معامله می‌شود.

کد خبر: ۱۱۶٬۴۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha