۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
حضور فعالان فرش دستباف استان بوشهر در نمایشگاه اکسپو دوبی
معاون بازرگانی سازمان صمت استان بوشهر خبر داد:

حضور فعالان فرش دستباف استان بوشهر در نمایشگاه اکسپو دوبی

بوشهر- معاون بازرگانی سازمان صمت استان بوشهر گفت: فعالان فرش دستباف استان بوشهر در نمایشگاه اکسپو دوبی آثار خود را به نمایش می‌گذارند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، ابوالقاسم محمدزاده اظهار داشت: فعالان فرش دستباف استان بوشهر می‌توانند از فرصت فراخوان اعزام هیئت‌های تجاری، خلق محتوا و برگزاری رویدادهای برتر فرش دستباف ایران در اکسپو بهره مند شوند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکسپو دوبی طبق اعلام مرکز ملی فرش ایران افزود: تشکیل کنسرسیوم به منظور اعزام هیات‌های تجاری، خلق محتوا و برگزاری رویدادهای برتر فرش دستباف ایران در نمایشگاه اکسپو فرصتی ارزشمند برای معرفی توانمندی‌های کشور به ویژه استان بوشهر در زمینه فرش در بازارهای خارجی است.

محمد زاده خاطر نشان کرد: متقاضیان در استان می‌توانند با توجه به محدودیت زمان، در اسرع وقت طرح‌ها و پیشنهادات خود را به ایمیل info@incc.ir به روابط عمومی مرکز ملی فرش ایران ارسال کنند.

معاون بازرگانی سازمان صمت استان بوشهر یادآور شد: این کنسرسیوم برای حضور در رویداد جهانی اکسپو و در راستای خلق محتوا و برگزاری رویدادهای مرتبط با فرش و اعزام هیات‌های تجاری به اکسپو دبی از فعالان حوزه‌های مرتبط " اتحادیه‌ها، تشکل‌ها، هنرمندان، کارآفرینان و ..." برای ثبت‌نام در این رویداد بین‌المللی دعوت بعمل می‌آورد.

محمدزاده گفت: همچنین، این کنسرسیوم قصد دارد با شناسایی موفق‌ترین رویدادها با قابلیت دانش و هوش مصنوعی" به‌ کار گرفتن هنر خلاق به منظور حفظ و تقویت اصالت فرش دستباف ایران" از فرصت اکسپو ۲۰۲۱ برای معرفی ظرفیت‌های هنرمندان توانمند کشورمان به جامعه جهانی استفاده و در طول مدت برگزاری اکسپو، رویداد هنری برای مردمان ۹۹ سال آینده خلق کند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان تشریح کرد: رویدادهای پیشنهادی باید به معرفی ظرفیت‌های تخصصی فرش دستباف استان‌ بپردازد و محورهای اشتغال زایی زنان، حفظ فرهنگ، سلامت، تمدن و زیست بوم در همگونی کامل با شعار اکسپو "ارتباط ذهن‌ها، خلق آینده" و ۳ تم اصلی دوبی طراحی شود.

وی بیان کرد: هزینه ایاب و ذهاب و اقامت و اجرا با منتخبین برگزیده بوده و قادر خواهند بود از پاویون فرش در اکسپو دوبی برای اجرای رویدادها استفاده کنند.

کد خبر: ۱۱۶٬۳۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha