۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
اعتبار ۴ هزار میلیارد تومانی برای مکانیزاسیون بانک کشاورزی
رئیس کمیسیون کشاورزی عنوان کرد

اعتبار ۴ هزار میلیارد تومانی برای مکانیزاسیون بانک کشاورزی

عسکری، رئیس کمیسیون کشاورزی گفت: پس از پیگیری‌ها انجام شده ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار به منظور توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی در اختیار بانک کشاورزی قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدجواد عسکری در خصوص تخصیص اعتبارات مکانیزاسیون کشاورزی، گفت: به منظور توسعه بخش کشاورزی یکی از مباحثی که باید مدنظر قرار بگیرد مکانیزاسیون است و برای تولید بیشتر باید از ادوات به‌روز کشاورزی استفاده شود.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کمیسیون کشاورزی مجلس از ابتدای سال تا کنون، طی روزهای اخیر اعتباری بالغ بر ۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به بانک کشاورزی در راستای تجهیز و توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی ابلاغ شده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه هفته گذشته نیز ۷۰۰ میلیارد تومان به بانک کشاورزی برای ارائه خدمات مکانیزاسیون ابلاغ شده است، عنوان کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ارائه تسهیلات مکانیزاسیون در اختیار بانک کشاورزی قرار گرفته شده است.

عسکری عنوان کرد: کشاورزانی که نسبت به خرید تجهیزات و ماشین آلات کشاورزی تمایل دارند می‌توانند به بانک کشاورزی مراجعه و بانک موظف به ارائه خدمات است.

کد خبر: ۱۱۶٬۲۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha