۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
برگشت بیش از ۱۲۹ هزار خودرو در مبادی ورودی و خروجی تهران
استاندار تهران خبر داد

برگشت بیش از ۱۲۹ هزار خودرو در مبادی ورودی و خروجی تهران

استاندار تهران با اشاره به وضعیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از بازگشت ۱۲۹ هزار و ۴۰۰ خودرو در مبادی ورودی و خروجی استان تهران تا دومین روز و توقیف ۳۱ خودرو متخلف خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح محدودیت تردد، حذف ترددهای غیرضروری است اظهار داشت: طرح فاصله گذاری اجتماعی در مبادی ورودی و خروجی استان تهران با محوریت جلوگیری از شیوع کرونا با جدیت و کیفیت مطلوب دنبال می شود.
 
وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۱۲۹ هزار و ۴۰۰ خودرو از مبادی استان تهران بازگردانده شدند ادامه داد: در اولین روز اجرای این طرح از ادامه سفر ۱۸۵۰ وسیله نقلیه توسط فرمانده انتظامی تهران بزرگ در سه نقطه آزادراه تهران-شمال، تهران- قم و جاده قدیم قم ممانعت به عمل آمد، ضمن اینکه ۳۰۵۰ خودرو در محور فیروزکوه و دماوند برگشت داده شدند.
 
استاندار تهران عنوان کرد: در دومین روز اجرای طرح نیز در سه نقطه کنترلی فرمانده انتظامی تهران بزرگ و ۴ نقطه پلیس راه شرق و ۳ نقطه پلیس راه غرب اقدامات کنترلی و محدودیت تردد انجام شده که ۴۵۰۰ خودرو توسط فرمانده انتظامی تهران بزرگ و ۱۲۰ هزار خودرو توسط پلیس راه غرب بازگردانده شده اند، ضمن اینکه تعداد خودروهای برگشت داده شده توسط پلیس راه شرق بسیار زیاد بوده است.
 
محسنی بندپی سپس با اشاره به جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودروهای متخلف گفت: در روز اول اجرای این طرح ۲۵۰ خودرو قبض جریمه دریافت کردند و در روز دوم نیز ۲۱ خودرو توسط فرمانده انتظامی تهران بزرگ، ۳۸ خودرو توسط پلیس راه غرب و ۱ خودرو توسط پلیس راه شرق جریمه شده اند، از اینرو تعداد جریمه خودروهای متخلف از ابتدای طرح تا روز دوم به ۳۱۰ مورد رسیده است.
 
وی همچنین در مورد توقیف خودروهای متخلف خاطرنشان کرد: در روز اول اجرای طرح هیچ خوروی توقیفی نداشتیم ولی در روز دوم تاکنون ۳۱ خودرو توسط فرمانده انتظامی تهران بزرگ توقیف شده اما پلیس راه شرق و غرب هیچ خودرویی را توقیف نکرده اند و بر مبنای تجمیع اطلاعات در ساعت ۱۶ هر روز وضعیت اجرای طرح اطلاع رسانی می شود.
 
استاندار تهران با تاکید مجدد بر پرهیز از تردد و تجمع غیرضروری تصریح کرد: مهم ترین اقدام برای توقف زنجیره انتقال کرونا راهبرد در خانه ماندن و پرهیز از تردد و تجمع غیرضروری است که از همه شهروندان درخواست داریم به این نکات توجه کنند.

کد خبر: ۱۱٬۶۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha