۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
دولت به اجرا و تحقق وعده‌های رییس جمهور متعهد است
معاون اول رییس جمهور:

دولت به اجرا و تحقق وعده‌های رییس جمهور متعهد است

جلسه بررسی راهکارهای تامین اعتبار برای تکمیل راه آهن شیراز- بوشهر- عسلویه عصر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهور، محمد مخبر در این جلسه بر ضرورت تلاش دستگاه‌های اجرایی برای تحقق وعده‌های رییس جمهور تاکید کرد و گفت: دولت با تمام توان به اجرا و تحقق این وعده‌ها متعهد است.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به سفرهای اخیر رییس جمهور و وعده تکمیل راه آهن شیراز- بوشهر- عسلویه، از دستگاه‌های اجرایی ذیربط خواست نیازها و مجوزهای لازم را برای اجرای این طرح احصاء کنند تا هرچه سریعتر شاهد آغاز عملیات اجرایی برای تکمیل این پروژه مهم باشیم.

در این جلسه که وزیر راه و شهرسازی، معاون اجرایی رییس جمهور و استانداران فارس و بوشهر نیز حضور داشتند، نماینده وزارت راه و شهرسازی گزارشی از میزان پیشرفت فیزیکی پروژه راه آهن شیراز- بوشهر- عسلویه و پیش بینی هزینه اجرایی این طرح ارائه کرد.

در این گزارش همچنین روش‌های پیشنهادی برای تامین مالی اجرای این طرح و اقدامات و مجوزهای لازم مطرح شد و پس از بحث و تبادل نظر در خصوص نحوه تامین مالی، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

کد خبر: ۱۱۶٬۱۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha