۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۵
ضرورت تعیین تکلیف کارخانه سیمان دهلران
استاندار ایلام تاکید کرد؛

ضرورت تعیین تکلیف کارخانه سیمان دهلران

ایلام- استاندار ایلام بر لزوم تعیین تکلیف کارخانه سیمان دهلران در یک نشست کارشناسی با حضور مسئولان دستگاه های اجرایی مختلف تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد نوذری عصر یک شنبه در نشست ستاد تسهیل در استانداری ایلام اظهار کرد: کارخانه سیمان دهلران یکی از طرح های مهم صنعتی در استان ایلام که بعد از سال ها بلاتکلیف است.

استاندار ایلام افزود: این طرح بیش از ۹۰ درصد پیشرفت دارد و در صورت بهره برداری زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و دو هزار و ۵۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم را فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه تعین تکلیف کارخانه سیمان دهلران یکی از مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان بوده است، افزود: مسئولان ذیربط باید توجه داشته باشند که مسائل و مشکلات واحدهای دارای مشکل را ابتدا کارشناسی و سپس به ستاد تسهیل بیاورند.

استاندار ایلام از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواست در یک نشست کارشناسی مشکلات کارخانه سیمان را بررسی و نتیجه را برای اخذ تصمیم اعلام کند.

نوذری با تاکید بر نگاه تخصصی به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، افزود: هرچه سریع‌تر اختلافات اعضای هیئت مدیره این شرکت رفع، تا بیش از این شاهد معطل ماندن پول بیت المال در این پروژه نباشیم.

کد خبر: ۱۱۶٬۱۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha