۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
برگزاری سیزدهمین نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات
در مرکز تحقیقات راه و شهرسازی انجام می شود؛

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات

سیزدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات ۱۸ و ۱۹ آبان با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سیزدهمین همایش ملی و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات ۱۸ و ۱۹ ابان ماه در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.

در روز اول این نشست، علاوه بر محمد شکرچی‌زاده رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، مجید کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه و مکانیک خاک، داریوش امانی رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، امیرمحمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع، سیدجواد قانع‌فر رییس امور نظام فنی اجرایی، مشاوران و پیمانکاران سازمان برنامه و بودجه کشور، سیدحسین میرشفیع مشاور و نماینده وزیر در امور زیربنایی و طرح‌های ویژه، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، شهرام آدم‌نژاد معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

همچنین از دیگر سخنران نشست فوق، اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس، محمدرضا رضایی‌کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس هستند

اهدای لوح به چهره برجسته صنعت قیر و آسفالت و افتتاح نمایشگاه جانبی از دیگر برنامه‌های اجرایی این همایش است.

مقرر است تا چالش‌های پیش‌روی تولید و مصرف قیر در پروژه‌های عمرانی کشور نیز در این نشست مورد بحث و بررسی قرار بگیرد. در این نشست‌های تخصصی برخی از کارشناسان و مسئولان همچون سیدحسین میرشفیع نماینده وزیر در امور زیربنایی و طرح‌های ویژه، محمدرضا کدخدازاده معاون ساخت و توسعه راه‌های شرکت ساخت، رضا اکبری معاون راهداری سازمان راهدای، خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری، خاوندی عضو هیات علمی دانشگاه زنجان، محمدی رییس انجمن قیر آیران و جمال پیامبری تولید کننده قیر امولسیونی حضور دارند و نقطه نظرات خود را دراینباره اعلام می‌کنند.

محورهای این همایش شامل قیر و فرآورده‌های قیر، مخلوط‌های آسفالتی، تحلیل و طراحی روسازی، مدیریت روسازی و روش‌های نگهداری و بهسازی، توسعه پایدار در صنعیت قیر و آسفالت (بازیافت آسفالت و ...)، فناوری‌های نوین و ماشین‌آلات و روش‌های اجرایی، نظام فنی و اجرایی، تثبیت لایه‌ها و روسازی‌های مرکب، ایمنی در ساخت و نگهداری و بهره‌برداری از روسازی، اشاره کرد.

کد خبر: ۱۱۶٬۰۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha