۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
پرواز بیرجند - مشهد به برنامه زمستانی ایران‌ایر برگشت
پیگیری بازار نتیجه داد؛

پرواز بیرجند - مشهد به برنامه زمستانی ایران‌ایر برگشت

بیرجند- مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی گفت: یک خط پروازی بیرجند- مشهد به برنامه پروازی فرودگاه بیرجند و برنامه زمستانی ایران‌ایر برگشت.

عظیم طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهارکرد: با پیگیری‌های ما در فرودگاه بیرجند، استاندار خراسان‌جنوبی و نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس و همکاری و پیگیری رسانه‌ها یک خط پروازی بیرجند به مشهد به برنامه پروازی فرودگاه بیرجند برگشت.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: یک پرواز در روز چهارشنبه در ساعت ۱۶:۲۵ دقیقه از تهران به بیرجند پرواز خواهد کرد و در ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه از بیرجند به مشهد خواهد رفت و در ۲۰:۴۰ دقیقه نیز از مشهد به بیرجند سفر کرده و در ساعت ۲۲:۳۵ دقیقه مجدد به تهران پرواز خواهد داشت.

طهماسبی با بیان اینکه بلیط این پرواز در ۲۴ ساعت آینده در بسترهای فروش بلیط پروازها خواهد بود، یادآور شد: امیدواریم در آینده با پیگیری‌های مستمر تعداد پروازها را در آینده افزایش دهیم.

گفتنی است بازار در انتقاد به حذف پروازهای بیرجند به مشهد گزارشی با عنوان پروازهای فرودگاه بیرجند روی باند کنسلی| هواپیماها کی به آسمان بر می گردند؟ در تاریخ نهم آبان ماه منتشر کرد.

کد خبر: ۱۱۶٬۰۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha