۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
تقویت و تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی کرمانشاه نیازمند اعتبارات ملی است
استاندار کرمانشاه:

تقویت و تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی کرمانشاه نیازمند اعتبارات ملی است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به ظرفیت‌های مرزی استان برای صادرات، گفت: تقویت و تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی نیازمند اعتبارات ملی است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، هوشنگ بازوند در نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان در سرسرای شهدای دولت استانداری افزود: تکمیل زیرساخت ها و تقویت مرزها و بازارچه های رسمی استان براساس سیستم بودجه ریزی مبتنی بر سند آمایش سرزمینی زمینه ساز توسعه پایدار خواهد شد.

وی ضمن اشاره به کارکردهای سند آمایش به عنوان راهکاری موثر برای تحقق چشم انداز توسعه استان گفت: براساس این سند جهت گیری های اصولی و راهبردی مشخص می شود تا امکان تخصیص بهینه منابع با شناخت اولویت ها فراهم شود.

استاندار کرمانشاه افزود: در نشست امروز طرح بازنگری سند آمایش استان ارایه شد که با توجه به شیوه تدوین عادلانه بودجه براساس سند آمایش سرزمینی باید تغییرات لحاظ و به مرکز ارسال شود تا در تخصیص بودجه سال آینده مدنظر قرار گیرد.

مقام ارشد استان کرمانشاه به رویکرد دولت سیزدهم، مبنی بر تحقق عدالت بودجه‌ای و برخورداری بیشتر مناطق محروم از مزایای برنامه‌ریزی منطقه‌ای اشاره کرد و گفت: ظرفیت ویژه مرزها و بازارچه های رسمی استان در ٣٧١ کیلومتر مرز مشترک با عراق می تواند سبب توسعه پایدار شود که البته در سند آمایش باید شاهد تکمیل زیرساخت های این مرزها باشیم.

کد خبر: ۱۱۶٬۰۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha