۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۹
برگزاری انتخابات انجمن پیمانکاران استان گلستان در ۲۶ آبان
نائب رئیس انجمن پیمانکاران گلستان خبر داد؛

برگزاری انتخابات انجمن پیمانکاران استان گلستان در ۲۶ آبان

گرگان- علی نژاد، نائب رئیس انجمن پیمانکاران گلستان گفت: انتخابات انجمن ۲۶ آبان ماه با ۱۵ کاندیدا برگزار می‌شود تا در هیئت مدیره هفت نفر اصلی و دو نفر به عنوان علی البدل انتخاب شوند.

علی بهرام علی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه انتخابات این انجمن ۲۶آبان ماه با ۱۵ نفر کاندیدا در بخش هیئت مدیره و بازرس انجمن برگزار می‌شود، تاکیسد کرد: هفت نفر برای هیات مدیره و دو بازرس برای انجمن باید انتخاب شود همچنین باید گفت در حال حاضر ۱۱ نفر برای هیات مدیره و چهار نفر برای بازرس انجمن کاندیدا شده اند.

وی با بیان اینکه در هیئت مدیره هفت نفر اصلی و دو نفر به عنوان علی البدل و در بازرسی هم دو بازرس و دو علی البدل انتخاب خواهند شد، افزود: حمید دانشور، محمد خالصی، رحمت پورمهران، محمود بهشتی، روزبه وزیری، یاسر ابرزنی، بهرام صیفی، سعید تمسکنی، علی بهرام بهرام نژاد، ابراهیم نوشک و مجید زیارتی کاندیداهای هیات مدیره انجمن پیمانکاران استان هستند.

نائب رئیس انجمن پیمانکاران گلستان با اشاره به اینکه علی لقایی، مهدی اشکو، مهدی بهلول و سید نوید چلنگر هم از کاندیداهای حوزه بازرسی انجمن هستند، گفت: انتخابات انجمن هر سه سال یکبار برگزار می‌شود  با تشکیل مجمع عمومی و رسیدن اعضا به حدالنصاب، رای گیری انجمن انجام خواهد شد.

علی نژاد تعداد شرکت‌های عضو در انجمن را ۵۹۰ شرکت اعلام کرد و گفت: تاکنون ۳۷۰ شرکت واجد شرایط برای رای در انتخابات ثبت نام کردند ضمن اینکه احتمال افزایش اعضای شرکت کننده تا یک روز قبل از انتخابات بسیار محتمل است.

وی در ادامه انجمن صنفی پیمانکاران را تشکلی صنفی عضو شورای گفتگو دولت و شورای فنی استان خواند و ادامه داد: توسعه استان توسط این قشر فرهیخته، دانش آموخته و توانمند انجام می‌شود به همین خاطر دولت می‌تواند به عنوان یک مشاور از ظرفیت این پتانسل استفاده کند.

به گزارش بازار، انجمن پیمانکاران، تشکلی است که افراد متخصص در آن پروژه‌هایی از قبیل ابنیه، راه سازی، آبرسانی و آب و فاضلاب، برق رسانی، انتقال نفت و گاز، پتروشیمی و هرنوع پروژه ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزاتی را اجرا می‌کنند.

کد خبر: ۱۱۵٬۹۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha