۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
کارخانه‌های کهگیلویه وبویراحمد با رعایت پروتکل بهداشتی مجاز به فعالیت هستند
معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

کارخانه‌های کهگیلویه وبویراحمد با رعایت پروتکل بهداشتی مجاز به فعالیت هستند

یاسوج - معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان و برای مبارزه با شیوع این بیماری، کارخانه‌ها تنها با رعایت پروتکل بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، حشمت الله صمیمی دوست ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: چنانچه در یک کارخانه پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشود، فعالیت آن ممنوع می شود.

وی با بیان اینکه همه کسانی که در کارخانه ها فعال هستند باید موازین بهداشت فردی و جمعی را رعایت کنند، گفت: کارخانه سیمان مارگون و سیمان یاسوج واقع در دشتروم فعال بوده و با رعایت پروتکل بهداشتی در حال تولید هستند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: همچنین در راستای تامین الکل مورد نیاز برای ضدعفونی و توزیع  در بازار استان، واحد تولیدی الکل در شهرک صنعتی "سرآبتاوه" در اسفندماه فعالیت خود را آغاز کرد.

صمیمی دوست با بیان اینکه این کارخانه روزانه حدود ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ لیتر تولید الکل دارد، گفت: کارخانه لوازم آرایشی و بهداشتی، سینره نیز در یاسوج تمام خط تولید خود را به تولید ژل بهداشتی و ضدعفونی کننده اختصاص داده است.

وی افزود: در این کارخانه ژلهای ۵۰۰ سی سی و ۲۰۰سی سی تولید و در اختیار داروخانه ها، ادارات، و مردم قرار می گیرد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه اولویت توزیع این مواد با استان است، گفت: این واحدها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت می کنند و نظارت و بازرسی نیز در این واحدهای تولیدی انجام می شود.

کد خبر: ۱۱٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha