۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
۵۴ درصد از تعهد اشتغال قزوین محقق شد
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین:

۵۴ درصد از تعهد اشتغال قزوین محقق شد

قزوین- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته و همکاری دستگاه‌های اجرایی استان از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۴.۷۳ درصد از تعهد اشتغالزایی قزوین تحقق یافته است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی کار، تعاون ورفاه اجتماعی استان قزوین، رضا گروسی اظهار داشت: براساس سند اشتغال استان ، باید در سال جاری ۱۵ هزار و ۳۸۰ فرصت شغلی جدید در قزوین ایجاد شود که با مشارکت و هم افزایی دستگاه های اجرایی می یابد.

وی اضافه کرد: آبیک با ۷۹.۶ درصد، بویین زهرا ۶۰.۵۷ ، قزوین ۵۷.۵۲ و آوج ۵۵.۶۱ درصد بیشترین میزان تعهد اشتغال استان را محقق کرده اند و شهرستان های تاکستان با ۳۱.۳۹ و البرز با ۴۶.۳۹ درصد کمترین میزان اشتغال را داشته اند.

گروسی با تشکر از تلاش دستگاه های اجرایی استان، اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، جهاد کشاورزی، کمیته امداد و میراث فرهنگی، بیشترین آمار اشتغالزایی را در استان داشته اند و امیدواریم سایر دستگاه ها نیز برای تحقق تعهد اشتغال خود همکاری و تلاش بیشتری داشته باشند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین اضافه کرد:با توجه به تحریم های ظالمانه دشمنان در شرایط سخت اقتصادی قرار داریم و ایجاد اشتغال مهمترین و اولین مطالبه آحاد جامعه از مسئولان است و جا دارد در سال تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها تمامی ظرفیت ها را برای تحقق این انتظار مردم به ویژه جوانان به کار بگیریم.

کد خبر: ۱۱۵٬۸۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha