خدمات پس از فروش در تلفن همراه مصرف کننده را آزار می دهد
رئیس اتحادیه دستگاه‌های صوت و تصویر:

خدمات پس از فروش در تلفن همراه مصرف کننده را آزار می دهد

درستی، رئیس فروشندگان دستگاه‌های صوت وتصویر، تلفن‌همراه و لوازم‌جانبی تهران از مسئولان گمرک و بانک مرکزی درخواست کرد که درباره متخلفان در واردات گوشی و تبلت گزارشی تهیه کنند.

به گزارش بازار، ابراهیم درستی رئیس فروشندگان دستگاه‌های صوت و تصویر، تلفن‌همراه و لوازم‌جانبی تهران در خصوص افزایش قیمت ها در آستانه بازگشایی مدارس، اظهار کرد: ما باید با مردم شفاف باشیم و قیمت دلار و ارز باید همخوانی داشته باشد.

درستی با بیان اینکه همه مغازه داران موبایل فروش اقدام به گران فروشی نمی کنند، افزود: قیمت دلار نسبت به فروردین بسیار افزایش نیافته و اگر تبلت یا موبایلی با قیمت بالاتر به فروش برسد، صد در صد گران فروشی اتفاق افتاده است.

وی در عین حال تاکید کرد مغازه داران صرفا گران فروشی نمی کنند و گفت: برخی کالاها در گمرک نگهداری می شود و آنهایی دست به این کار می زنند که سرمایه دارند و رانت ایجاد می کنند.

درستی همچنین تاکید کرد که برخی وارد کنندگان، ارز را بر مبنای کالای اصل دریافت کرده ولی اجناس غیر گلوبال را وارد می کنند و ادامه داد: این کالا ها ۲۰ تا ۳۰ درصد اختلاف قیمت دارند.

رئیس فروشندگان دستگاه‌ های صوت و تصویر، تلفن‌ همراه و لوازم‌ جانبی تهران در بخشی دیگر از مصاحبه با رادیو گفت‌وگو، خاطرنشان کرد: برخی آقایان ابتدا ثبت سفارش کرده اند ولی بیش از سهمیه خود، اقدام به واردات گوشی و تبلت می نمایند.

درستی اضافه کرد: خدمات پس از فروش در گوشی تلفن همراه مصرف کننده را آزار می دهد.

وی در پاسخ به مجری رادیو گفت‌وگو که سخنان درستی را به آسمان و ریسمان بافتن تشبیه کرده بود، گفت: ما با گران فروشی مخالفیم، اگر کالایی با قیمت پایین به مغازه دار ما فروخته شود که به قیمت بالاتر به فروش نمی رسد!

درستی خاطرنشان کرد: بنده از همین رسانه اعلام می کنم که بانک مرکزی و آنهایی که ارز را تخصیص می دهند، باید گزارشی از اتحادیه بخواهند که وضعیت متخلفان را روشن نماید.

وی افزود: گمرک نمی تواند آماری از واردکننده ها نداشته باشد. چه اشکالی دارد که در این باره بررسی صورت گیرد. بنده به عنوان مسئول صنف فروشندگان موبایل و تبلت، این مسئله را به جد خواستار هستم.

کد خبر: ۱۱۵٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha