۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
نماد معاملاتی شرکت بیمه سرمد همچنان در تعلیق| کاهش درآمدهای بیمه ای و افزایش دارایی های نامشهود
«بازار» گزارش می دهد

نماد معاملاتی شرکت بیمه سرمد همچنان در تعلیق| کاهش درآمدهای بیمه ای و افزایش دارایی های نامشهود

اطلاعات سامانه کدال نشان می دهد، نماد معاملاتی بیمه سرمد با توجه به عدم رفع ابهام در بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر همچنان در وضعیت تعلیق قرار دارد.

بازار؛ گروه بانک و بیمه: در سامانه کدال آمده است؛ «پیرو تعلیق نماد معاملاتی، موضوع بند ۷ ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به عدم رفع ابهام، تعلیق نماد معاملاتی به استناد تبصره ۱ماده مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰.۰۸.۲۵ ادامه دارد».

علاوه بر تعلیق نماد معاملاتی بیمه سرمد، همچنین طبق گزارش های منتشر شده از سامانه کدال، اطلاعات صورت های مالی میان دوره ای بیمه سرمد نشان می دهد که درآمدهای بیمه ای این شرکت در دوره منتهی به ۱۴۰۰.۰۶.۳۱، پنج هزار و ۸۸۲ میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال بوده که این رقم در دوره منتهی به تاریخ ۱۳۹۹.۰۶.۳۱، شش هزار و ۷۸۳ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال بوده است.

همچنین دارایی های نامشهود این شرکت در پایان عملکرد واقعی منتهی به مورخ ۱۴۰۰.۰۶.۳۱،  ۳۹ میلیارد و ۴۹۳ میلیون ریال بوده است در حالی که این رقم در تاریخ ۹۹.۱۲.۳۰،  ۳۰ میلیارد و ۸۷۳ میلیون ریال بوده است.

مطابق گزارش های منتشر شده از سامانه کدال سود(زیان) خالص حسابرسی نشده شرکت بیمه سرمد در دوره منتهی به ۱۴۰۰.۰۶.۳۱ معادل ۶۷۰ میلیارد و ۶۹۱ میلیون ریال گزارش شده است.

کد خبر: ۱۱۵٬۷۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha