۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴
آمار بیکاری در شاهرود و میامی ۲۸ درصد است
نماینده شاهرود و میامی در مجلس:

آمار بیکاری در شاهرود و میامی ۲۸ درصد است

سمنان- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه بیکاری یکی از مهمترین مشکلات مردم شرق استان سمنان محسوب می شود، گفت: آمار نرخ بیکاری در شاهرود و میامی ۲۸ درصد است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی اصغر خانی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان سمنان با حضور رئیس جمهور به میزبانی هلال احمر سمنان با بیان اینکه نرخ بیکاری در شاهرود و میامی ۲۸ درصد است، بیان کرد: نرم بیکاری در کشور ۱۱ درصد محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مشکل اساسی شهرستان‌های شاهرود و میامی اشتغال است، تاکید کرد: یکی از مسائلی که به بیکاری دامن زده سرمازدگی و از بین رفتن محصولات کشاورزی در شاهرود و میامی است که باید این خسارات جبران شود.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرمازدگی شش سال است که محصولات باغی و زراعی شرق استان سمنان را دستخوش خسارات وسیعی می کند، گفت: از دولت می خواهیم تا از کشاورزان حمایت کند.

خانی با بیان اینکه کمبود ۱۰۰ لیتر بر ثانیه آب در شاهرود از دیگر مشکلات شرق استان سمنان است، گفت: رانش زمین و خرابی خانه ها در کالپوش و همچنین ایجاد شهرک جدید در این بخش کمتر توسعه یافته در شرقی‌ترین نقطه استان از جمله دیگر تقاضاهای ما از دولت است.

کد خبر: ۱۱۵٬۶۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha