۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
تشکیل کارگروه مشترک برای اصلاح قانون بانک مرکزی
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد

تشکیل کارگروه مشترک برای اصلاح قانون بانک مرکزی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از تشکیل کارگروهی مشترک با بانک مرکزی و وزارت اقتصاد با هدف اصلاح قانون بانک مرکزی خبر داد.

به گزارش بازار، محمدرضا پورابراهیمی، با بیان اینکه کلیات اصلاح قانون بانک مرکزی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت و تصویب شد، گفت: بررسی این موضوع دو شوری و هم اکنون در دستور کار کمیسیون اقتصادی است، منتظر بودیم با استقرار دولت سیزدهم و با حضور وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی و با هماهنگی میان دولت و مجلس این موضوع پیش برود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: کارگروه مشترکی متشکل از وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و کمیسیون اقتصادی مجلس با هدف اصلاح قانون بانک مرکزی تشکیل و چند جلسه برگزار شده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس تصریح کرد: در ۲ ماه آینده جمع بندی‌های دولت و بانک مرکزی و مجلس مشخص و گزارش شور دوم را خواهیم داشت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: پیش‌بینی ما این است اگر با بودجه تداخل نداشته باشد، تا پایان سال این موضوع را به شکل عملیاتی انجام دهیم و خبر خوبی برای نظام اقتصادی کشور داشته باشیم.

پورابراهیمی افزود: امیدواریم که قوانین بانک مرکزی با رویکرد علمی و تخصصی مبتنی بر دستاوردهای کشورهای دیگر و رویکردهای داخلی به روز رسانی شود که برای صیانت از بانک مرکزی و استقلال جریان اقتصادی در کشور ان شاالله این موضوع عملیاتی شود.

کد خبر: ۱۱۵٬۶۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha