۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴
۱۷ هزار کمک بلاعوض به ایده پردازان ایرانی پرداخت شده است
مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری:

۱۷ هزار کمک بلاعوض به ایده پردازان ایرانی پرداخت شده است

قزوین- مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: در ۳۰ ماه گذشته علاوه بر تسهیلات حمایتی ارائه شده به شرکت‌های دانش بنیان و فناور ۱۷ هزار فقره کمک بلاعوض به ایده پردازان ایرانی پرداخت شده است.

به گزارش بازار، علی وحدت در مراسم افتتاحیه« استان آپ» که عصر چهارشنبه با حضور مسئولان و جمعی از جوانان مستعد و ایده پرداز ایرانی در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: طی ۳۰ ماه گذشته مسیری برای خدمت رسانی به جوانان ایده پرداز و متفکر ایرانی باز شده و تلاش کردیم تا در این مدت شرکت‌های دانش بنیان و فناور برای تامین منابع مالی مورد نیاز خود دچار مشکل نباشند.

وی افزود: در این مدت ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار از طریق صندوق در اختیار متقاضیان قرار گرفت که در حال حاضر این میزان اعتبار بیش از ۱۰ برابر کل سرمایه صندوق نوآوری و شکوفایی است.

مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: در این مدت با برنامه ریزی های انجام شده روش های متعددی را برای تامین منابع مالی و خروج از مرحله حمایتی و ورود به تجاری سازی و تولید محصول پیش روی جوانان مستعد در حوزه شرکت های دانش بنیان و فناور قرار گرفت.

وحدت خاطرنشان کرد: بسیاری از شرکت های دانش بنیان و فناور که در چند سال گذشته برای تامین هزینه های خود دچار مشکل بودند تا اتخاذ این تدابیر در مسیر توسعه گام برداشتند و امیدواریم با ادامه این روند به زودی شاهد توسعه و شکوفایی هرچه بیشتر در این بخش در کشور باشیم.

وی افزود: در حال حاضر مفتخریم اعلام کنیم که هیچ ایده ای از مرحله فکر تا رسیدن به تولید و صادرات بدون هزینه و اعتبار نخواهد ماند و با روش های تدوین شده شرایط برای تولید انواع ایده های جدید فراهم است.

مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری تصریح کرد: شرایط مورد نیاز برای حمایت مالی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در استان های کشور فراهم شده است تا همه استان های کشور بتوانند حمایت های لازم را از این جوانان داشته باشند.

کد خبر: ۱۱۵٬۵۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha