۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
جاده‌های استان تهران لغزنده است/ تردد روان در تمام محورها
معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهران:

جاده‌های استان تهران لغزنده است/ تردد روان در تمام محورها

تهران - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهران با اشاره به روان بودن ترافیک در همه محورهای مواصلاتی استان گفت: با توجه به بارندگی و لغزندگی جاده‌ها، رانندگان در تردد از مسیرها احتیاط لازم را داشته باشند.

عادل مصدقی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: بارش باران از ساعات ابتدایی صبح امروز آغاز و تا کنون نیز ادامه داشته است اما با این وجود تردد در تمام محورهای استان تهران و سطح شهرها به صورت روان جریان دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با وجود آغاز بارش برف خفیف از صبح یکشنبه، در مسیرهای هراز، محدوده امامزاده هاشم (ع) و پیست آبعلی و همچنین امامزاده داود (ع) با تلاش راهداران راه ها باز بوده و تردد در تمام مسیرها روان است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تهران بیان داشت: هیچ یک از مسیرهای روستایی، بزرگراهی و شهری استان مسدود نیست  اما با توجه به شدت بارش ها رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان در تردد از این مسیرها الزامی است.

مصدقی به لزوم احتیاط رانندگان هنگام رانندگی در مسیرهای برف گیر و بارانی گفت: با توجه به شیوع کرونا از همه هموطنان می خواهیم در صورت عدم ضرورت از سفر پرهیز کنند.

وی عنوان داشت: هرچند که با وجود بارش برف در ارتفاعات در هیچ یک از مسیرهای مواصلاتی یخ زدگی گزارش نشده اما سطح جاده ها لغزنده است و رانندگان عزیز باید در مسیرهایی که احتمال لغزندگی وجود دارد ضمن رانندگی با سرعت مطمئنه نکات ایمنی از ترمزهای شدید و ناگهانی پرهیز و رعایت فاصله قانونی از سایر خودروها را نیز رعایت کنند تا شاهد حوادث جانی و مالی نباشیم.

وی از رانندگان و شهروندان خواست تا در مواقع نامساعد جوی با تماس با تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جاده ها و محورهای ارتباطی استان تهران آگاه شوند.

کد خبر: ۱۱٬۵۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha