۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
 افتتاح ۲ پروژه برق همزمان با هفته پدافند غیرعامل در بندرانزلی

افتتاح ۲ پروژه برق همزمان با هفته پدافند غیرعامل در بندرانزلی

انزلی - دو پروژه برق برای افزایش ظرفیت ترانسفورماتورهای پست برق در شهرستان انزلی بهره برداری شد.

به گزارش بازار، همزمان با هفته پدافند غیرعامل دو پروژه افزایش ظرفیت ترانسفورماتورهای پست ۶۳/۲۰ کیلوولت برق بطور همزمان در بی‌بی حوریه انزلی و املش در شهرستان بندرانزلی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح این دو پروژه که بیش از ۲۴ میلیارد تومان برای آن‌ها هزینه شده؛ منجر به اشتغالزایی ۴۰ نفر به صورت مستقیم شد.

اسدالله عباسی استاندار گیلان در این مراسم پدافند غیرعامل را به واسطه ارتباط تنگاتنگ با زیرساخت‌ها و تجهیزات، بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: امروزه زندگی مردم به انرژی برق وابسته است و مشکلات مردم به دلیل فرسودگی شبکه در برف سال ۱۳۹۸ گیلان نمونه‌ای بارز بوده که باید نوسازی شود.

وی لزوم آمادگی امکانات و زیرساخت‌ها برای مقابله با تهدیدها و استحکام بخشی به زندگی به ویژه در استان حادثه خیزی همچون گیلان را از اهداف پدافند غیرعامل عنوان و اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های گیلان در بخش‌های حمل و نقل دریایی، زمینی، هوایی و ریلی، آبرسانی، هدایت آب‌های سطحی، سدسازی مخزنی و لاستیکی، آب بندان‌ها و توجه به راه‌های پیشگیری از انباشت زباله و مدیریت پسماند ما را در مقابل تهدیدات مصون می‌سازد.

عباسی انسجام بخشی مدیریتی به ویژه در مجموعه مدیران وزارت نیرو در گیلان برای خدمت‌رسانی مضاعف به مردم را مورد تأکید قرار داد و افزود: توجه به نیازهای مردم و سرعت بخشی به اجرای پروژه ها یک اولویت است.

وی به ظرفیت‌های بالای گیلان در تولید برق و انرژی های نو اشاره و با بیان اینکه مردم در تابستان امسال شرایط سختی را تجربه کردند، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا این موضوع در سال‌ آتی تکرار نشود.

استاندار گیلان ایجاد توازن در ارائه خدمات به مردم شهرستان‌های مختلف استان را مورد تأکید قرار داد و گفت: دو پروژه افتتاح شده امروز در راستای تقویت انرژی برق محدود به انزلی و املش نیست بلکه شهرستان‌های همجوار را نیز پوشش می‌دهد.

کد خبر: ۱۱۵٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha