۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
صادرات ایران ترانسفو به ۲۴ میلیون دلار رسیده است
مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو:

صادرات ایران ترانسفو به ۲۴ میلیون دلار رسیده است

زنجان- ظهیری، مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو زنجان گفت: صادرات ایران ترانسفو از ۷ میلیون دلار در سال ۹۷ به ۲۴ میلیون دلار در سال ۹۹ رسیده است.

بهزاد ظهیری در گفتگو با خبرنگار بازار از افزایش صادرات ایران ترانسفو خبر داد و گفت: هدف گذاری ها برای صادرات به خوبی پیش می‌رود. 

وی اظهار کرد: افزود: طی سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ که اوج کرونا در جهان بود و علیرغم تحریم‌ها مجموعه ایران ترانسفو افزایش ۱۰۰ درصدی صادرات را محقق کرد و صادرات ایران ترانسفو از ۷ میلیون دلار در سال ۹۷ به حدود ۱۲ میلیون دلار در سال ۹۸ و ۲۴ میلیون دلار در سال ۹۹ رسیده است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو زنجان گفت: امسال طبق هدف گذاری ها شاهد تحقق صادرات ۴۰ میلیون دلاری خواهیم بود که حاکی از افزایش بیش از ۵ برابری نسبت به سال ۹۷ (سال اعمال مجدد تحریم‌ها) و رشد حدود ۷۰ درصدی نسبت به سال ۹۹ هستیم. مهندسان و کارکنان متعهد و متخصص ایران ترانسفو با اتکا به دانش و توان داخلی بیش از ۸۵ درصد از نیازهای صنعت برق و سایر صنایع کشور را با بومی سازی و تولید انواع ترانسفورماتور و رآکتور و قطعات و مواد آنها تامین می‌کند و علیرغم بسیاری چالشها در فضای کسب و کار داخلی و بین المللی، به خوداتکایی و خودباوری در توسعه و تولید و رفع وابستگی ایمان داریم. 

ظهیری تاکید کرد: این گروه صنعتی در رقابت با شرکتهای بزرگ سازنده ترانسفورماتور در دنیا، سربلند میدان در بازارهای صادراتی بوده به نحوی که در سالجاری درخواست‌هایی از کشورهای آفریقایی، آسیای میانه و خاورمیانه برای انعقاد قرارداد تولید ترانسفورماتورهای توزیع و فوق توزیع دریافت کرده و در حال مذاکره و انعقاد قرارداد نهایی می‌باشد. 

کد خبر: ۱۱۵٬۴۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha