۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
راه اندازی بخش مبادلات ارزی دیجیتال در بانک مشترک المنافع استرالیا
با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام شد؛

راه اندازی بخش مبادلات ارزی دیجیتال در بانک مشترک المنافع استرالیا

بانک مشترک المنافع استرالیا (CBS) از راه اندازی خدمات مربوط به مبادلات ارزی دیجیتال برای بیش از ۶.۵ میلیون مشتری خود خبر داد.

به گزارش بازار، بانک مشترک المنافع استرالیا (CBS) از راه اندازی خدمات مربوط به مبادلات ارزی دیجیتال برای بیش از ۶.۵ میلیون مشتری خود خبر داد. 

بر اساس این گزارش، بانک مشترک المنافع استرالیا با انتشار بیانیه رسمی، ضمن تایید این خبر گفته که مبادلات ارزی دیجیتال از طریق اپلیکیشن همراه و اینترنت بانک قابل استفاده خواهد بود.

دولت استرالیا به تازگی اعلام کرده که استفاده از تکنولوژی بلاک چین و ارزهای دیجیتال در این کشور، امری اجتناب ناپذیر بوده و بانک های اصلی این کشور یعنی بانک مشترک المنافع استرالیا، گروه بانکداری استرالیا نیوزیلند، وست پک بانک باید نسبت به به روز رسانی خود در این صنعت نوین اقدام نمایند.

گفته می شود دو بانک یاد شده دیگر استرالیا نیز قرار است به زودی، سیستم های مبادلات ارزی دیجیتال خود را راه اندازی کنند. 

بانک مشترک المنافع استرالیا در بیانیه خود اعلام کرده که با پایگاه مبادلاتی ارزهای دیجیتال «جمینی» که از بزرگترین و معتبرترین پایگاه های فعال در این صنعت محسوب می شود، قرارداد همکاری امضا کرده و شرکت Chainanalysis نیز قرار است پایگاه مبادلاتی ارزهای دیجیتال بانک مشترک المنافع استرالیا را راه اندازی کند. 

این پایگاه جدید قرار است طی هفته های آینده به صورت آزمایشی راه اندازی شده و نهایتا در سال آینده میلادی، نسخه نهایی و کامل آن در اختیار مشتریان بانک مشترک المنافع استرالیا قرار گیرد.

در حال حاضر، ارزهای دیجیتال معتبری چون اتریوم، بیت کوین، لایت کوین و بیت کوین کش قرار است در نسخه آزمایشی این پایگاه مبادلاتی عرضه شده و در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت.

در همین راستا، «ایتیو والاس» مدیرعامل شرکت بلاکچین استرالیا نیز طی سخنانی ضمن تمجید از اقدام بانک مشترک المنافع استرالیا در راه اندازی پایگاه مبادلات ارزی دیجیتال خود، تاکید کرد که اتصال بانک های اصلی استرالیا به پایگاه های مبادلاتی ارزی دیجیتال به شدت حائز اهمیت بوده و منجر به ارتقاء جایگاه بانکداری استرالیا در سطح جهان خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۵٬۴۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha