۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۲
امضای تفاهمنامه مشترک ویتنام و انگلیس در زمینه توسعه تجارت دیجیتال
دولت ویتنام اعلام کرد؛

امضای تفاهمنامه مشترک ویتنام و انگلیس در زمینه توسعه تجارت دیجیتال

وزیر اطلاعات و ارتباطات ویتنام و «کریس فیلپ»، معاون پارلمانی وزارت دیجیتال، فرهنگ، رسانه و ورزش انگلیس، تفاهمنامه همکاری مشترک در زمینه همکاری در اقتصاد دیجیتال و تحول دیجیتال امضا کردند.

به گزارش بازار، «نگوین من هونگ» وزیر اطلاعات و ارتباطات ویتنام و «کریس فیلپ»، معاون پارلمانی وزارت دیجیتال، فرهنگ، رسانه و ورزش انگلیس، تفاهمنامه همکاری مشترک در زمینه همکاری در اقتصاد دیجیتال و تحول دیجیتال امضا کردند.

خبرگزاری ویتنام (VNA) گزارش داد که این دو مقام جهت گیری های استراتژیک، برنامه ها و پروژه های ملی در مورد توسعه اقتصاد دیجیتال و جامعه دیجیتال هر دو کشور و همچنین ابتکارات و سیاست های حمایت دو دولت از توسعه اقتصادی دیجیتال را به یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

دو طرف همچنین در مورد پتانسیل های موجود در زمینه گسترش همکاری و تقویت هماهنگی بین آژانس های مربوطه دو کشور در زمینه تحول دیجیتال، اقتصاد دیجیتال و مرتبط ساختن آن با حوزه کسب و کار دیجیتال تبادل نظر کرده و در مورد اقداماتی برای توسعه و سازماندهی مشترک اجرای ابتکارات در چارچوب مشارکت نوآوری دیجیتال میان بریتانیا و اتحادیه «آسه آن» بحث و گفتگو کردند.

فیلپ طرحی را برای اجرای ابتکارات برای گسترش همکاری در توسعه اقتصادی دیجیتال با آسیا-اقیانوسیه و آسه آن، از طریق مشارکت نوآوری دیجیتال بریتانیا و آسه آن، و برنامه ای برای حمایت از آسه آن در اجرای پلتفرم های تجارت دیجیتال و استانداردها و چارچوب های هوش مصنوعی ارائه کرد.

گفته می شود همزمان، هانگ طی جلسه ای کاری با نمایندگان انجمن تجاری techUK و شورای کسب و کار بریتانیا-آسه آن تاکید کرد که همکاری میان شرکت های دیجیتالی دو کشور دارای پتانسیل زیادی است و نیاز به گسترش دارد.

لازم به ذکر است، از سال ۲۰۲۲، وزارت اطلاعات و ارتباطات ویتانم، قرار است کارگروه های مشترک دیجیتال ویتنام-بریتانیا، برنامه های ترویج سرمایه گذاری، سمینارها را اجرایی ساخته تا صاحبان کسب و کارهای مبتنیبر اقتصاد دیجیتال بتوانند از این طریق، شرکای خود را یافته، بازار خارجی خود را گسترش داده و در پروژه های اقتصاد دیجیتال و تحول دیجیتال همکاری کنند.

کد خبر: ۱۱۵٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha