۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
عینک آفتابی مجهز به دوربین فیلمبرداری؛ ضبط فیلمهای ورزشی با کیفیت بالا
شرکت مینگ سونگ ارائه کرد؛

عینک آفتابی مجهز به دوربین فیلمبرداری؛ ضبط فیلمهای ورزشی با کیفیت بالا

شرکت «مینگ سونگ» که در زمینه ساخت گجت های الکترونیک فعالیت می کند، به تازگی محصول جدید خود را که یک عینک آفتابی است روانه بازار کرده که نیاز ورزشکاران برای ثبت وقایع را برطرف می کند.

به گزارش بازار، استفاده از دوربین ها برای ثبت وقایع جذاب شخصی، سال هاست که در میان مردم به امری متداول تبدیل شده است. به ویژه با تکامل گوشی های هوشمند تلفن همراه و دوربین نصب شده بر روی آنها، نسل قبلی دوربین ها یعنی همان «هندیکم» های قدیمی تقربا به طور کل منسوخ شد و امروز مردم به دنبال گجت های کوچکتر، یبکتر و البته با کیفیت بالا برای ثبت وقایع جذاب روزمره خود هستند.

اما بسیاری از ورزشکاران، علاقمندان به شکار و حتی موتور سیکلت سوارانی که در مسابقات شرکت می کنند، امکان استفاده از تلفن همراه به عنوان ابزاری برای ثبت وقایع مورد علاقه خود را ندارند. به همین دلیل نیز دوربین های ورزشی ویژه ثبت این وقایع به بازار آمدند و طی سال های گذشته نیز شاهد پیشرفت نسبتا خوبی در سیر تکامل این نسل از دوربین ها بودیم.

اما مشکل اصلی دوربین های ورزشی، پیدا کردن محلی مناسب برای نب آنها روی کلاه، اتوموبیل، موتور سیکلت و ... و همچنین حجم نسبتا بزرگ آنها است که منجر به عدم استقبال بسیاری از علاقمندان به این نوع دوربین ها از آنها شده است.

شرکت «مینگ سونگ» که در زمینه ساخت گجت های الکترونیک فعالیت می کند، به تازگی محصول جدید خود را که یک عینک آفتابی با طراحی و ارگونومی بسیار مناسب است را روانه بازار کرده که نیاز ورزشکاران برای ثبت قایع مورد علاقه خود را برطرف می کند.

عینک آفتابی مجهز به دوربین فیلمبرداری؛ ضبط فیلمهای ورزشی با کیفیت بالا

این عینک هوشمند الکترونیکی دارای یک دوربین مخفی ۱۰۸۰ پیکسلی است که قدرت ثبت فیلم هایی با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را داشته و این فیلم ها را با فرمت محبوب و متداول AVI ذخیره می کند. 

همچنین بر روی بدنه این عینک یک شیار ویژه وارد کردن مموری کارت Micro SD را دارد که تا ظرفیت ۳۲GB را حمایت کرده و از این طریق، امکان ثبت تصاویر دلخواه را به شما می دهد. 

شرکت مینگ سونگ همچنین این عینک را به همراه کابل شارژر، یک دستمال ویژه نانو ویژه تمیز کردن عینک و همچنین کیف ویژه نکهداری از آن را به همراه یک سال گارانتی به مشتریان عرضه می کند که می تواند فرصت مناسبی برای تهیه یک عینک ویژه فیلمبرداری از صحنه هیا جذاب و دلخواه شما آن هم با حجم بسیار کم و البته بدون نیاز به در نظر گرفتن مکانی خاص برای نصب آن را در اختیار شما قرار خواهد داد.

کد خبر: ۱۱۵٬۳۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha