۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶
 ۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در مازندران پرداخت شد
استاندار مازندران:

۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در مازندران پرداخت شد

ساری- استاندار مازندران با اشاره به پرداخت پنج هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید گفت: پیش بینی می شود این میزان تا پایان سال به ۳۰ هزار میلیارد ریال برسد.

به گزارش بازار به نقل از استانداری مازندران، احمد حسین زادگان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه این ستاد به صورت مستمر در استان برگزار می شود، افزود: پیگیری و رسیدگی به مسایل و مشکلات واحد های تولیدی در شهرک های صنعتی استان و شهرستان در فرمانداری ها به صورت مداوم صورت می گیرد.

حسین زادگان ادامه داد: امروز سه طرح صنعتی که به دلیل مشکلاتی چون سرمایه در گردش و بدهی های مالی گذشته دچار مشکل بودند در این جلسه مطرح و با همراهی اعضای ستاد و بانک های عامل مشکل آن رسیدگی و حل شد و به زودی به چرخه تولید بازمی گردند.

استاندار مازندران از مطرح شدن سه طرح کشاورزی در این جلسه نیز خبر داد و گفت: این سه طرح کشاورزی نیز که مشکلاتشان در این کارگروه مطرح شد با اجرا شدن مصوبات جلسه؛ مشکلاتشان به زودی رفع شده و به چرخه تولید باز خواهند گشت.

حسین زادگان با اعلام اینکه با همکاری بانک های استان امسال بالغ بر پنج هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از محل بسته رونق تولید پرداخت شده، تاکید کرد: پیش بینی می شود تا پایان سال این رقم به سه هزار میلیارد تومان برسد.  

کد خبر: ۱۱۵٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha