۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
سهم قزوین از وصول درآمدهای مالیاتی ۲ هزار میلیارد تومان است
مدیرکل امور اقتصاد و دارایی قزوین:

سهم قزوین از وصول درآمدهای مالیاتی ۲ هزار میلیارد تومان است

قزوین- بهنامی فر، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان قزوین گفت: سهم استان قزوین از وصول درآمدهای مالیاتی استان برای امسال ۲ هزار و ۵۰۴ میلیارد تومان است.

فرزین بهنامی فر در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به افزایش بیش از ۱۰۰ درصدی وصولی قزوین از سهم درآمدهای مالیاتی استان اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد از درآمدهای مصوب استان قزوین از مالیات محقق شده است که سهم قزوین از این درآمدهای مالیاتی بیش از ۲ هزار و ۵۰۴ میلیارد تمان است.

وی افزود: در حال حاضر میانگین وصول درآمدهای مالیاتی در کشور نزدیک به ۹۲ درصد است که این میانگین در استان قزوین در هفت ماه نخست امسال به ۱۱۱ درصد رسیده است که نشانه خوبی برای پیشرفت سواد مالیاتی و اقتصادی مردم و فعالین صنعتی استان قزوین است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان قزوین گفت: همچنین میزان وصول درآمدهای مالیاتی قزوین امسال نسبت به سال گذشته رشدی ۱۰۸ درصدی داشته است که همه این موارد می تواند به توسعه همه جانبه استان قزوین منتهی شود، چراکه به دلیل مسائل مالی و اقتصادی موجود در کشور برخی از محدودیت های اعتباری اعمال شده است که با تامین درآمدهای مالیاتی میتوان این خلا را جبران کرد.

کد خبر: ۱۱۵٬۳۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha