۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
تشکیل فدراسیون گردشگری در اتاق بازرگانی ایران
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

تشکیل فدراسیون گردشگری در اتاق بازرگانی ایران

اصفهان-عبدالملکی، رئیس کمیسیون گردشگری اتاق ایران گفت: در آینده ای نزدیک در اتاق بازرگانی ایران فدراسیون گردشگری با حضور انجمن ها و تشکل ها تشکیل می شود.

علی‌اکبر عبدالملکی، در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در آینده ای نزدیک در اتاق بازرگانی ایران فدراسیون گردشگری با حضور انجمن ها و تشکل ها تشکیل می شود و با ارائه راهکارهای اساسی برای دستیابی به شرایط مطلوب این صنعت اقدام کنیم.

وی افزود: اتاق بازرگانی ایران به عنوان پارلمان بخش خصوصی مکانی برای تجمیع ظرفیت ها و کسب وکارهای بخش خصوصی است و می تواند با پیشبرد سیاست های همسوی دولت در شکل گیری بازوی اجرایی توانمند حوزه گردشگری موثر عمل کند.

رئیس کمیسیون گردشگری و کسب‌وکارهای وابسته اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی اتاق ایران با اشاره به اهم اقدامات و برنامه‌های در دست انجام کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی گفت: ایجاد مرکز مشاوره توسعه کسب و کارهای گردشگری یکی از اقدامات این حوزه به منظور تجمیع ایده‌ها، ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهادات، انتقادات و در نهایت ارائه مشاوره  است.

شکل‌گیری بانک ایده‌های گردشگری
وی ادامه داد: این بخش که با چشم‌انداز شکل‌گیری بانک ایده‌های گردشگری شکل خواهد گرفت؛ مرکزی به منظور شکوفا شدن ظرفیت‌ها و استعدادهای بخش خصوصی و در نهایت کارآفرینی گردشگری خواهد شد.

عبدالمالکی به موضوع الحاق واژه گردشگری به نام اتاق بازرگانی و گرفتن سکوی ویژه برای صنعت گردشگری را مطرح کرد و گفت: در تلاش هستیم تا با اصلاح قوانین و امکان ورود عنوان گردشگری به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، سبب تصمیم‌سازی موثر با ورود فعالین گردشگری به جمع هیات نمایندگان اتاق شویم که هر چهار سال یک بار بدون حضور نمایندگان صنعت گردشگری کشور از میان بخش‌هایی از جمله بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی انتخاب می‌شوند.

کد خبر: ۱۱۵٬۲۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha