۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
۲۳ نیروگاه کوچک مازندران گازرسانی شدند | لزوم دوگانه سوز شدن صنایع
سرپرست شرکت گاز مازندران:

۲۳ نیروگاه کوچک مازندران گازرسانی شدند | لزوم دوگانه سوز شدن صنایع

ساری- مقدم بیگلریان، سرپرست شرکت گاز مازندران شمار مشترکان صنعتی عمده استان را یک هزار و ۳۰۰ واحد بیان کرد و گفت: ۲۳ نیروگاه مقیاس کوچک گازرسانی شدند.

مقدم بیگلریان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه هزار و ۳۰۰ مشترک صنعتی عمده در استان مازندران وجود دارد، گفت: سه نیروگاه عمده و ۲۳ نیروگاه مقیاس کوچک نیز از نعمت گاز بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در ساری و میاندرود گازرسانی می شود، گفت: تا پایان ۱۴۰۱ تلاش می شود در حوزه های شهرستان های نکا، گلوگاه و ساری گازرسانی روستایی پایان رسد.

وی به اقدامات و پروژه های پیش رو اشاره کرد و گفت: پروژه محمدیه قم به سمت ایستگاه تقویت فشار پارچین در دست اقدام است و فاز اول این پروژه قبل از زمستان بهره برداری می شود و لذا ظرفیت گاز در خط لوله شمال شرق افزایش می یابد و مازندران نیز از طریق خط ۴۲ اینچ دامغان- نکا- کیاسر بهره مند می‌شود.

بیگلریان درباره واردات گاز از ترکمنستان نیز گفت: این موضوع از سوی دولت پیگیری می شود و شرایط برای استان های مازندران و گیلان بهتر و مطلوب تر می شود.

سرپرست شرکت گاز مازندران به قراردادها با بخش های صنعتی اشاره کرد و گفت: این صنایع باید در فصل پرمصرف از سوخت مایع استفاده کنند و برخی از صنایع نیز نسبت به دوگانه سوزکردن سوخت اقدام کردند.

وی یادآور شد: مشترکان صنعتی موظف هستند شرایط دوگانه سوزی را فراهم کنند و این مسئله برای تامین گاز در سایر بخش ها کمک خواهد کرد.

کد خبر: ۱۱۵٬۲۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha