۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در گرمسار فراهم است
فرماندار گرمسار:

زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری و فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در گرمسار فراهم است

گرمسار- فرماندار گرمسار با تأکید بر لزوم تقویت فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در گرمسار وجود دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، وحید رجایی پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با یک سرمایه‌گذار بخش خصوصی در فرمانداری گرمسار ضمن بیان اینکه بسیاری از زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان آماده است، اظهار داشت: توسعه اقتصادی با کارآفرینی و توجه به مقوله اشتغال که نیاز اصلی کشور است، با جدیت در دستور کار دولت قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر سرمایه‌گذاران و کارآفرینان در اولویت نخست قرار دارد، تصریح کرد: جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مهم‌ترین رویکرد دولت برای تحقق اهداف اقتصادی و رونق وضعیت اقتصادی کشور است.

فرماندار گرمسار با اشاره به اینکه ثبت شرکت دانش‌بنیان نقش مؤثری در اجرای طرح‌های اقتصادی ایفا می‌کند، یادآور شد: پیشبرد اهداف تحقیقاتی، دریافت امکانات و تسهیلات دولتی از دیگر مزایایی است که شامل شرکت‌های دانش‌بنیان می‌شود.

رجایی بابیان اینکه اقتصاد کشور درگیر چالش‌های جدی است که برای رفع آن نیازمند جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم، افزود: حمایت همه‌جانبه در چارچوب قانون از سرمایه‌گذاران مهم‌ترین اولویت دولت در سال جاری است.

کد خبر: ۱۱٬۵۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha