۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷
برنامه نوسازی حمل و نقل هفته بعد تحویل وزارت راه می شود| توسعه بندر چابهار با همکاری کشورهای همسایه
معاون وزیر راه و شهرسازی:

برنامه نوسازی حمل و نقل هفته بعد تحویل وزارت راه می شود| توسعه بندر چابهار با همکاری کشورهای همسایه

آدم نژاد، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در مسیر تبدیل بنادر کشور به بنادر نسل سوم و چهارم حرکت کنیم گفت: بندر چابهار باید با همکاری کشورهای همسایه توسعه پیدا کند.

بازار؛ گروه راه و مسکن: شهرام آدم نژاد در مراسم تکریم و معارفه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه برنامه نوسازی ناوگان حمل و نقلی تا هفته آینده تحویل وزیر راه و شهرسازی می‌شود گفت: اجرای آن نیازمند ۱۰ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در هر ۴ مدل خواهد بود.
وی ادامه داد: ضرورت دارد در مسیر تبدیل بنادر کشور به بنادر نسل سوم و چهارم حرکت کنیم بنابراین این 4 مدل سرمایه گذاری به توسعه بنادر کمک خوبی خواهد کرد.
آدم نژاد با تاکید بر اینکه توسعه سواحل مکران برای کشور امری ضروری است و این مهم با همکاری کشورهای همسایه به سرانجام می رسد ادامه داد: بندر چابهار باید با همکاری کشورهای همسایه توسعه پیدا کند.
وی اظهار داشت: خوشبختانه سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه شاخص ها از شرایط مطلوبی برخوردار است پس ضرورت دارد، در مسیر تبدیل بنادر کشور به بنادر نسل سوم و چهارم گام برداریم و در بخش لجستیکی شرایط مطلوب تری را رقم بزنیم.
آدم نژاد با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل قوی‌ترین و منسجم‌ترین تشکل‌های صنفی را داریم که امیدواریم در تصمیم‌سازی‌ها مورد توجه باشند اضافه کرد: بنادر، مبادی ورودی و خروجی کالا هستند و در حوزه تجاری اهمیت قابل توجهی دارند و باز هم تاکید می کنیم که پروژه توسعه بندر چابهار باید با همکاری کشورهای همسایه مدنظر قرار گیرد و باید بدانیم که رقبای جدی برای کشور در این زمینه وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۵٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha