۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
رسیدگی صندوق توسعه ملی به همه درخواست‌ها در چارچوب مقررات

رسیدگی صندوق توسعه ملی به همه درخواست‌ها در چارچوب مقررات

غضنفری، رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی گفت: همه درخواست‌های متقاضیان در چارچوب ضوابط و مقررات جاری صندوق، رسیدگی و تعیین تکلیف می‌شود.

به گزارش بازار، مهدی غضنفری، در نامه‌ای خطاب به همه معاونت‌های صندوق توسعه ملی گفت: ارجاع اینگونه مکاتبات، به هیچ وجه به معنی انجام امور درخواستی، خارج از مقررات و ضوابط صندوق توسعه ملی نیست.

در این نامه امده است بر اساس رویه جاری همه مکاتبات و درخواست‌های مراجع و مقامات دولتی و غیردولتی از صندوق توسعه ملی، حسب ارتباط موضوع به زیرمجموعه‌های صندوق ارجاع داده خواهد شد تا بر اساس ضوابط و مقررات جاری، مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی در ادامه‌ی این نامه تأکید کرد: ارجاع اینگونه مکاتبات و درخواست‌ها به هیچ وجه به معنی انجام امور درخواستی متقاضیان، خارج از مقررات و ضوابط صندوق نبوده و لازم است ضمن تکریم ارباب رجوع، درخواست‌های آنان به سرعت و دقت و در چارچوب قوانین، رسیدگی و تعیین تکلیف شود.

این نامه به معاونت‌های اقتصادی، بانکی و اعتباری، سرمایه گذاری خارجی، حقوقی و تطبیق قوانین و همچنین معاونت اداری مالی و پشتیبانی صندوق توسعه ملی ارجاع شده است.

کد خبر: ۱۱۵٬۰۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha