بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از اکسپو دبی بازدید کرده اند
رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران و امارات:

بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از اکسپو دبی بازدید کرده اند

پیش بینی می شود تعداد بازدید کنندگان اکسپو دبی در سال ۲۰۲۲ در مقایسه با سال جاری میلادی افزایش پیدا کند و این رویداد فرهنگی از رونق بیشتری برخوردار شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اتاق مشترک ایران و امارات، عرفان شاکری رئیس جدید اتاق بازرگانی ایران و امارت با اعلام این مطلب گفت: بر اساس آمار های منتشر شده در ۲۴ روز اول برگزاری نمایشگاه در حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از آن بازدید کرده اند که این میزان در در ۱۰ روز نخست برگزاری نمایشگاه در حدود ۴۰۰ هزار نفر بوده که در ۱۷ روز نخست برگزاری نمایشگاه به ۷۰۰ هزار ۷۱ هزار نفر افزایش پیدا کرده است.

همچنین بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی نمایشگاه اکسپو دبی ۲۰۲۱ در ۲۴ روز نخست این نمایشگاه بر اساس بلیت های فروخته شده در حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از آن بازدید کرده اند.

وی افزود:بر اساس بلیت های فروخته شده تعداد بازدید کنندگان در هفته دوم از رشد ۱۲ درصدی نسبت به هفته اول برخوردار بوده است. همچنین در این مدت ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر نیز به صورت مجازی از این رویداد بزرگ بازدید کرده اند.

پیش بینی ها حکایت از ان دارد که طی ۶ ماه مدت زمان برگزاری اکسپو در مجموع در حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیون نفر از آن بازدید نمایند.

شاکری در پایان تاکید کرد:پیش بینی ما هم این است که در صورت ادامه روند کنونی و کاهش میزان مبتلایان بیماری کوید ۱۹ در کشور و عادی شدن وضعیت، تعداد بازدید کنندگان ایرانی و بین المللی از نمایشگاه اکسپو دبی در سال ۲۰۲۲ افزایش پیدا کند.

کد خبر: ۱۱۴٬۹۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha