۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
متولیان نهاده‌های دامی در خراسان شمالی دامداران را نابود کرده‌اند
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

متولیان نهاده‌های دامی در خراسان شمالی دامداران را نابود کرده‌اند

بجنورد- وحیدی، نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی گفت: عملکرد نامناسب متولیان تأمین نهاده‌های دامی، دامداران استان را نابود کرده‌اند.

محمد وحیدی در گفتگو با بازار؛ در خصوص تأمین نهاده‌های دامی اظهار داشت: متأسفانه روی عملکردی که درکلان کشور اتفاق افتاده دامدار نابودشده، به دلیل اینکه حرکت دامداری کشور به سمتی بوده که کسانی که متولی تأمین نهاده‌های دامی بودند مسیر خلافی را رفتند و این باعث این شد تا دامداران با سر به زمین بخوردند.

وی ادامه داد: استان‌هایی مثل خراسان شمالی که وابسته به کشاورزی و دامداری هستند به علت تخلف متولی‌های امر آسیب بسیاری دیدند.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم و راز و جر گلان در مجلس شورای اسلامی افزود: متولیان تأمین نهاده‌های دامی، اعتبارات ارزی کشور را به نابودی کشاندند زیرا ۵۰ درصد این اعتبارات را یا اصلاً صرف خرید نهاده‌های دامی نکردند و کالای دیگری خریدند یا نهاده‌های دامی وارد کشور کردند و با نرخ آزاد فروختند.

وحیدی ادامه داد: اکنون نتیجه این کار موجب شد تا یک دامدار در روستاهای مرزی با سرزمین بخورد و عملکرد عده‌ای در خلاف جهت آب شنا کردن در کشور و عدم اجرای سیاست‌های درست نظام در سال‌های گذشته آثارش اکنون در خراسان شمالی نمایان می‌شود.

وی گفت: اکنون از مصرف‌کننده گوشت نیز حمایت نمی‌شود زیرا گوشت در بازار گران است و دست دامدار ارزان و در این بین به تعبیری همان دلال‌ها و واسطه‌ها هستند که سود می‌برند کسانی که ناپیدا بوده ولی همه‌جا وجود دارند.

کد خبر: ۱۱۴٬۹۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha