۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
سرمایه‌گذاری در بخش صنعت چهارمحال وبختیاری ۲۷ درصد افزایش یافت
رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری:

سرمایه‌گذاری در بخش صنعت چهارمحال وبختیاری ۲۷ درصد افزایش یافت

شهرکرد- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه استقبال برای سرمایه گذاری در بخش صنعت استان افزایش یافته است، گفت: صدورجوازهای تاسیس از نظر تعداد ۲۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری صنعت، معدن وتجارت چهارمحال و بختیاری، سجاد رستمی با تاکید بر اینکه امسال تمایل سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بخش تولید بیشتر شده است و افق روشنی برای این بخش می‌توان تصور کرد، افزود: در بخش صدور جوازهای تاسیس در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد ۲۷ درصد رشد حاصل شده و با وجود محدودیت‌ها در خصوص عرضه زمین اما تحقق سرمایه‌گذاری در استان از ۲.۱ درصد رشد برخوردار شده است.

وی از اعطای ۸۵۴ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در استان طی چهار ماهه امسال خبر داد و گفت: ۷۷ واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شده که از این تعداد تاکنون ۲۰ واحد موفق به دریافت تسهیلات شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در راستای اعطای تسهیلات به واحدهای صادرات‌محور نیز هفت واحد به بانک‌های عامل معرفی شده که تاکنون ۷۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به سه واحد پرداخت شده است و مابقی واحدها نیز در نوبت پرداخت هستند.

  در حال حاضر ۹۲۱ واحد صنعتی در چهارمحال و بختیاری فعال است، این واحدهای فعال ۱.۲۷ درصد تعداد واحدهای صنعتی کشور، ۱.۲ درصد حجم سرمایه‌گذاری و ۹۱ صدم درصد اشتغال صنعتی کشور را به خود اختصاص داده است.

کد خبر: ۱۱۴٬۹۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha