۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰
آشنایی با شخصیت های موجود در بازی فورتنایت و آپدیت آن ها توسط ویباکس

آشنایی با شخصیت های موجود در بازی فورتنایت و آپدیت آن ها توسط ویباکس

اگر علاقمند به بازی های موبایلی باشید، قطعا نام بازی فورتنایت را تابحال شنیده‌اید. این بازی یکی از بازی‌های محبوب در سطح جهان است که با گذشت زمان از محبوبیت آن کم نشده است.

به گزارش بازار، اگر علاقمند به بازی های موبایلی باشید، قطعا نام بازی فورتنایت را تابحال شنیده‌اید. این بازی یکی از بازی‌های محبوب در سطح جهان است که با گذشت زمان نه تنها از محبوبیت آن کم نشده است، بلکه محبوبیت آن روبه افزایش نیز رفته است. بازی فورتنایت یک بازی در سبک اکشن است که در آن بازیکنان برای بقا می‌جنگند.

روش بازی نیز به این صورت است که تعداد ۹۹ نفر همراه شما در یک جزیره فرود می‌آیید و باید برای حفظ جان خود تلاش کنید. در بازی هر کدام از بازیکنان یک شخصیت و کاراکتر متفاوت از دیگری دارند که با شکل ظاهری قابل تشخیص است. این کاراکترها هر کدام دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که بر جذابیت بیشتر بازی می‌افزاید. هر کدام از این اسکین‌ها مربوط به خوانندگان، هنرمندان، ورزشکاران وغیره است که هر کدام از این اسکین‌ها طرفداران مخصوص به خود را دارد.

بازی فورتنایت تا امروز حدود ۱۰۰۰ شخصیت یا اسکین را به بازی اضافه کرده است که ما امروز می‌خواهیم در این مقاله به بررسی بهترین شخصیت‌ها یا همان اسکین‌های فورتنایت بپردازیم.

آشنایی با شخصیت های موجود در بازی فورتنایت و آپدیت آن ها توسط ویباکس

همچنین لازم به ذکر است برای خرید اسکین‌های مختلف می‌توانید از سایت معتبر خرید و فروش اسکین‌های بازی فورتنایت استفاده کنید تا با هزینه کمتری نسبت به خرید ویباکس، هر اسکینی که مورد نیاز است را خریداری کنید. البته لازم به ذکر است که با استفاده از ارز بازی شما قادر به ارتقاء شخصیت‌ها با ارز مخصوص بازی فورتنایت خواهید بود.

انواع اسکین یا شخصیت در بازی فورتنایت

۱. اسکین Toon Meowscles

این اسکین یک گربه ورزشکار است که ظاهری بسیار زیبا و جذاب دارد و به عنوان شخصیت طلایی کارتون‌ها در بازی به نمایش درآمد. این گربه دارای یک رقص بسیار زیبا و فوق‌العاده است که این رقص با موسیقی مخصوص هیپ هاپ بازی اصلی انجام می‌گردد.

۲. اسکین Midas

این اسکین دارای یک پوست طلایی و همچنین تتوی زیبا بر روی پوست خود است و به عنوان جاسوس در بازی، یکی از بهترین اسکین‌های بازی است. همچنین دارای اسلحه بسیار جذاب Midas Drum Gun است که باعث محبوبیت بیشتر این کاراکتر در بازی فورتنایت شده است.

۳. اسکین Deadpool

یکی از جذاب ترین فیلم‌های سینمایی که در سال‌های اخیر منتشر شده است، فیلم Deadpool است که شخصیت و کاراکتر آن نیز در بازی ارائه شده است و از طرفداران زیادی نیز برخوردار است. این اسکین در دو مدل مختلف ارائه شده است که حالت قدیمی آن، طرفداران زیادتری دارد.

۴. اسکین Captain America

یکی از اسکین‌های محبوب در بازی همین کاراکتر است و در بسیاری از مواقع، به فروشگاه بازی فورتنایت باز می‌گردد و افراد می‌توانند مجددا آن را خریداری کنند.

آشنایی با شخصیت های موجود در بازی فورتنایت و آپدیت آن ها توسط ویباکس

۵. اسکین Kratos

این شخصیت که از سری بازی‌های God of War به بازی فورتنایت اضافه شده است. بسیار محبوبیت بالایی پیدا کرده است. این کاراکتر بر خلاف دیگر شخصیت‌های بازی که ظاهری زیبا، آرام و مهربان دارند؛ از ظاهری پر از خشونت برخوردار است و همین تمایز باعث ایجاد طرفداران زیادی شده است.

البته که کاراکتر اصلی برای بازی گاد آو وار، بدون ریش است که شخصیت عرضه شده به بازی فورتنایت دارای ریش است و بازیکنان امیدوارند به زودی نسخه اصلی کاراکتر به بازی اضافه شود.

آشنایی با شخصیت های موجود در بازی فورتنایت و آپدیت آن ها توسط ویباکس

۶. اسکین Cyclo

این اسکین در واقع دارای شخصیت بسیار نزدیک به دشمن اسپایدرمن به نام میستریو است. این کاراکتر صورتش مشخص نیست و دارای چهره ترسناکی است.

۷. اسکین Mancake

اسم جذاب این کاراکتر، تا حدودی نشان دهنده شخصیت آن است. اسم آن یعنی در واقع ساخته شده از کیک. کاراکتر Mancake بسیار با نام آن متفاوت است و دارای ظاهری شبیه جنگجوهای وسترن دارد و یک هفت تیرکش حرفه‌ای است.

۸. اسکین Doctor slone

این شخصیت یکی از برترین شخصیت های بازی است که در چپتر ۲ و فصل ۷ به بازی ارائه شد. شما می توانید حالت موها، چهره و حتی لباس‌های این کاراکتر را در بازی تغییر دهید.

۹. اسکین نینجا Ninja

همه ما در طول زندگی اسم نینجا را شنیده‌ایم یا با شخصیت‌های آن زندگی کرده‌ایم. این اسکین یکی از معروف‌ترین اسکین‌هایی بود که در سال ۲۰۱۸ به بازی فورتنایت اضافه شد و از همان موقع نیز جزو محبوب ترین اسکین‌های بازی باقی مانده است و رکوردهای زیادی را نیز تا به اینجا جابجا کرده است.

۱۰. اسکین Jules

این شخصیت برای اولین بار در فصل ۳ نمایش داده شد و به عنوان فرزند میداس در بازی معرفی شد. بنابراین خیلی زود به شخصیت معروفی در بازی تبدیل شد و بسیاری از گیمرها از آن استفاده کردند. علاوه بر آن، این شخصیت دارای ظاهری پر از تتو بر روی دست و بدن خود است که باعث ایجاد ظاهری جذاب برای وی شده است.

۱۱. اسکین Moxie

این اسکین دارای ظاهری دخترانه و زیبا است و در عین حال از استقامت بالایی نیز برخوردار است. این کاراکتر هم در رنگ آبی و هم در رنگ قرمز در بازی وجود دارد. لباس رنگ آبی دارای دستکش‌های خاردار زیبا و لباس رنگ قرمز دارای کلاه جذابی است که باعث پرطرفدار شدن آن گردیده است.

۱۲. اسکین Airhead

این کاراکتر یکی از خاص ترین کاراکترهای بازی است که دارای یک سر بادکنکی فوق العاده بامزه است که به نظر نمی رسد برای بازی‌های جنگی مناسب باشد. اما اصلا نگران نباشید چرا که بادکنک روی سر این کاراکتر به این زودی‌ها نمی‌ترکد. برای به دست آوردن این کاراکتر باید ۱۲۰۰ ویباکس خرج کنید اما در عوض دارای یکی از بهترین‌ها خواهید شد.

تمامی اسکین‌هایی که در بالا گفته شد، جزو کاراکترهایی هست که در بازی فورتنایت طرفدارن زیادی دارد و گیمرها از آن استفاده می‌کنند. قطعا نام بردن از اسکین های مختلف امکان‌پذیر نیست چراکه بازی دارای ۱۰۰۰ کاراکتر مختلف است و ما در اینجا تعداد محدودی از آن‌ها را معرفی کردیم.

کد خبر: ۱۱۴٬۹۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha