۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
«نظام اداری» ریشه موانع و مشکلات برای تحقق «جهش تولید» است/ ضرورت تفویض اختیار با استان‌ها
حسینی شاهرودی:

«نظام اداری» ریشه موانع و مشکلات برای تحقق «جهش تولید» است/ ضرورت تفویض اختیار با استان‌ها

شاهرود - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه می بایست اراده رونق و جهش تولید در دولت وجود داشته‌ باشد، گفت: ریشه موانع و مشکلات برای «جهش تولید» نظام اداری و در دولت است.

سید حسن حسینی شاهرودی در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره موانع رونق و «جهش تولید» مدّنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ابراز کرد: ریشه موانع و مشکلات پیش روی جهش تولید را می توان در نظام اداری و دولت دید.

وی با بیان اینکه رفع موانع اداری و بروکراسی برای جهش تولید در اختیار دولت است، تاکید کرد: باید عزم جدی تری در دولت برای رفع مشکلات و موانع تولید وجود داشته باشد.

ضرورت توجه به آمایش سرزمینی

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه رئیس جمهور به عنوان رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی، هیئت دولت و ... باید شکل منسجم تری به اقتصاد بدهد، گفت: وزارت خانه های اقتصادی باید توجه بیشتری به جهش تولید داشته باشند.

حسینی شاهرودی مدیریت صحیح و دادن اختیارات ویژه به استانداران سطح کشور را یکی از راه کارهای کاهش موانع اداری در «جهش تولید» دانست و ابراز کرد: شرایط تولید به خصوص در شهرستان های کشور باید مساعدتر شود.

وی خواستار توجه بیشتر مسئولان دولتی به شناسایی ظرفیت‌های تولیدی کشور از طریق آمایش سرزمین شد و گفت: این امر در کنار رفع وانع تولید می تواند در راستای جهش تولید موثر باشد.

کد خبر: ۱۱٬۴۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha