۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
تصویب ۹۲۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای اشتغال‌زایی در استان بوشهر
استاندار بوشهر خبر داد:

تصویب ۹۲۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای اشتغال‌زایی در استان بوشهر

بوشهر- محمدی‌زاده استاندار بوشهر از تصویب ۹۲۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای اشتغال‌زایی در استان بوشهر خبر داد.

احمد محمدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از زمان ورود به استان به عنوان استاندار، در راستای شناخت دغدغه‌ها و مشکلات مردم اقدام کرده‌ام و امیدوارم با تلاش شبانه‌روزی و با استفاده از همه ظرفیت‌ها در مسیر اعتلای استان گام برداریم.

وی افزود: سفر رئیس جمهور و دولت به استان بوشهر در نخستین روزهای دولت، نوید بخش آینده ای درخشان در مسیر توسعه استان در بخش‌های اقتصادی و صنعتی و اشتغال‌زایی و ... است و وظیفه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای دقیق مصوبات سفر بسیار سنگین است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: بیش از ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار، رهاورد سفر دولت بوده که این میزان اعتبار در دوره‌های قبل سابقه نداشته و جذب و تخصیص این اعتبارات، موجبات گشایش و رونق در استان می‌شود.

محمدی‌زاده از تصویب ۹۲۰ میلیون دلار از صندوق توسعه ملی برای اشتغال‌زایی در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۷۵۰ میلیون دلار برای توسعه صنایع دریایی و ۱۷۰ میلیون دلار نیز برای توسعه پتروشیمی است که در هر دو بخش، اولویت با ایجاد اشتغال پایدار است.

وی بیان کرد: ۹ طرح بزرگ و مهم در حوزه صنعت و معدن در سفر دولت، تصویب شده که ۲۰۰ میلیارد تومان بلاعوض و بیش از ۲هزار میلیارد تومان نیز تسهیلات ارائه می‌شود که اینها غیر از ۹۲۰ میلیون دلاری است که از صندوق توسعه ملی پرداخت می‌شود.

استاندار بوشهر تصریح کرد: مجموعا حدود ۴ هزار میلیارد تومان نیز تسهیلات اعتباری از محل سفر به طرح‌های تولیدی و اقتصادی و صنعتی در استان پرداخت خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۴٬۸۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha