۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
انگیزه‌های معدنی پاویون ایران در اکسپو دبی؛ نمایش امنیت سرمایه‌گذاری برای تولید ثروت
رئیس خانه معدن در گفتگو با «بازار» مطرح کرد

انگیزه‌های معدنی پاویون ایران در اکسپو دبی؛ نمایش امنیت سرمایه‌گذاری برای تولید ثروت

بهرامن، رئیس خانه معدن ایران گفت: ارائه شفاف ساختارهای زمین شناسی و ویژگی های بخش معدن ایران از مهمترین اولویت های ما در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی است.

بازار؛ گروه صنعت: «محمد رضا بهرامن» در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار «بازار» افزود: تمام تلاش ما در پاویون ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی این است که به جهانیان اعلام کنیم که ایران محل امنی برای سرمایه گذاری است.

رئیس خانه معدن ایران با بیان اینکه تمام ظرفیت های معدنی ایران در اکسپو دوبی به نمایش درآمده است، اظهار داشت: مزیت های زمین شناسی و معدنی ایران به صورت شفاف در این اکسپو ارائه شده تا سرمایه گذاران با ظرفیت های این بخش بیشتر آشنا شوند.

وی تاکید کرد: مدت برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ دوبی ۶ ماه است و این فرصت خوبی است تا بتوانیم تاثیرات مثبت بخش معدنی کشور را در اقتصاد ملی در اکسپو دوبی به نمایش بگذاریم.

برگزاری نشست های تخصصی در اکسپو دوبی
رئیس خانه معدن ایران خاطرنشان کرد: همزمان با برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ دوبی با حضور فعالان داخلی و خارجی در نشست های تخصصی مزیت ها و ویژگیهای معدنی ایران مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

بهرامن گفت: ۶ ماه فرصت خوبی برای ایجاد ثروت است و اگر به خوبی بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم قاعدتا برای توسعه بخش معدنی کشور خروجی های خوبی خواهد داشت.

شعار اکسپو ۲۰۲۰ دوبی پیوند افکار ساخت آینده است و تمام کشورهای جهان که در این اکسپو حضور دارند با نگاه به آینده برنامه های توسعه ای خود را ارائه داده اند

رئیس خانه معدن ایران به شعار اکسپو ۲۰۲۰ دوبی اشاره کرد و افزود: شعار اکسپو ۲۰۲۰ دوبی پیوند افکار ساخت آینده است و تمام کشورهای جهان که در این اکسپو حضور دارند با نگاه به آینده برنامه های توسعه ای خود را ارائه داده اند.

ترسیم آینده خوب برای ایران هدف ما است
بهرامن تاکید کرد: هدف ما از شرکت در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی این است که آینده خوبی را برای خود ترسیم کنیم و در این ۶ ماه به دنبال این هستیم که به صراحت به جهانیان اعلام کنیم که ایران محلی امن برای هرگونه سرمایه گذاری و به خصوص در حوزه معدنی است.

معمولا نمایشگاه های بین المللی در جهان ۴ روزه برگزار می شود و فرصت برای ارائه توانمندیهای بسیار کم است، اما در اکسپو دوبی ما ۶ ماه فرصت داریم در کنار بیش از ۱۹۵ کشور جهان ظرفیت ها و پتانسیل های معدنی ایران را به نمایش بگذاریم

وی یادآور شد: معمولا نمایشگاه های بین المللی در جهان ۴ روزه برگزار می شود و فرصت برای ارائه توانمندیهای بسیار کم است، اما در اکسپو دوبی ما ۶ ماه فرصت داریم در کنار بیش از ۱۹۵ کشور جهان ظرفیت ها و پتانسیل های معدنی ایران را به نمایش بگذاریم.

به گفته بهرامن، در سال های اخیر برگزاری نمایشگاه های جهانی اکسپو به یکی از ابزارهای مهم رونق اقتصادی کشورهای مختلف جهان تبدیل شده است، زیرا برگزاری این نمایشگاه ها زمینه افزایش اشتغالزایی و ایجاد روابط بین‌المللی و تبادل فرهنگی بین ملت‌ها و جذب سرمایه گذاران خارجی را فراهم می کند.

بخش معدنی ایران ویژگی های منحصربفردی دارد
رئیس خانه معدن ایران اظهار داشت: بخش معدنی ایران ویژگی های منحصربفردی دارد و گروه های کارشناسی خانه معدن ایران از جمله گروه های طراحی، مهندسی و ساخت سالن معدنی در پاویون ایران بر اساس یک برنامه از پیش تعیین شده درصدد هستند که از این فرصت بزرگ جهانی برای توسعه بخش معدنی ایران به خوبی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار بازار، پاویون ایران در اکسپو ۲۰۲۰ دوبی با حضور مجازی وزیر صنعت از ۹ مهر ۱۴۰۰ آغاز بکار کرد و تا ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه بزرگترین رویداد اقتصادی و فرهنگی است که با حضور ۱۹۸ کشور در کشور امارات برگزار می‌شود و پاویون ایران با ۲۴۰۰ مترمربع تمام ظرفیتهای اقتصادی، فرهنگی و گردشگری ایران را به نمایش گذاشته است.

کد خبر: ۱۱۴٬۷۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha