۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات توسعه‌ای در استان قزوین پرداخت شد
سرپرست بانک توسعه تعاون استان قزوین:

چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات توسعه‌ای در استان قزوین پرداخت شد

قزوین- سرپرست بانک توسعه تعاون استان قزوین گفت: این بانک از ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار میلیارد ریال، تسهیلات توسعه‌ای در حوزه‌های تولید و اقتصاد پرداخت کرده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان قزوین، محمد یزدی اظهار داشت: با توجه به اینکه قزوین از جمله استان های صنعتی و تاثیرگذار در تولید و اقتصاد کشور است، بانک توسعه تعاون هم راستا با پتانسیل های قوی موجود در استان برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها با پرداخت تسهیلات اشتغالزا و توسعه‌ای اقدام کرده است.

یزدی گفت: در این راستا بازدیدهای پیاپی و مکرر از نواحی و شهرک های صنعتی استان جهت شناسایی واحدهای تولیدی صورت گرفت و بالغ بر چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات توسعه‌ای و اشتغالزا در قالب بیش از هزار و ۳۵۰ فقره پرونده تسهیلاتی به واحدهای تولیدی استان پرداخت شد که این رقم نسبت به مدت مشابه قبل ۳۷ درصد رشد داشته است.

سرپرست بانک توسعه تعاون قزوین با بیان اینکه بسترهای خوبی در این استان پیاده سازی شده است، افزود: اکنون زمینه های تحقق برنامه های دولت سیزدهم مبنی بر رفع مشکلات اقتصادی تولیدکنندگان از طریق ارائه انواع خدمات بانکی و تسهیلات توسعه‌ای در این بانک مهیا شده است و در دسترس عموم مردم قرار دارد.

وی اظهار داشت: این بانک به دلیل جوان بودن از بروزترین زیرساخت های کارآمد و مدرن برخوردار است و با تمام توان به عنوان بازوی قدرتمند دولت در عرصه های گوناگون اقتصادی آماده خدمات رسانی به مردم خواهد بود.

کد خبر: ۱۱۴٬۶۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha