۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰
شناسایی ۴۰ خوشه صنعتی در آذربایجان شرقی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

شناسایی ۴۰ خوشه صنعتی در آذربایجان شرقی

تبریز - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با اشاره به شناسایی ۴۰ خوشه صنعتی در این استان، گفت: از این تعداد چهار خوشه در حال اجراست.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی آذربایجان شرقی، سیدمرتضی نیرومند اسکویی، روز شنبه در جلسه شورای رهبردی خوشه فرش و تابلو فرش تبریز، افزود: خوشه فرش و تابلو فرش تبریز جزو خوشه های در حال اجرا بوده و ۹ خوشه نیز با حمایت مالی شرکت شهرک های صنعتی استان به مرحله پایانی خود رسیده و تحویل شبکه های فراگیر شده است.

وی اظهار داشت: اجرای برنامه های توسعه خوشه جزو اهداف و ماموریت های حوزه معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی بوده و در این راستا از اواخر دهه ۸۰ برنامه های توسعه خوشه در این استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: بررسی برنامه های عملیاتی خوشه فرش و تابلو فرش تبریز برای سال سوم مورد تصویب قرار گرفته و بازدید از نمایشگاه های داخلی و خارجی و اعزام هیات تجاری به خارج از کشور از جمله برنامه های حمایتی این شرکت از این خوشه است.

نیرومند اسکویی، برگزاری دوره های آموزشی و رویداد استارتاپی، طراحی و نصب نماد فرش در یکی از مییدان های شهر و تکمیل پروژه وب سایت خوشه فرش و تابلو فرش تبریز به چند زبان را از دیگر برنامه های حمایتی از این خوشه اعلام کرد.

کد خبر: ۱۱۴٬۶۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha